Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20804 |
ACDELCO | XD 9299 E |
ACDELCO | XD9299E |
ALCOFILTER | SP-1342 |
ALFA | 71731829 |
ALFA | 77362339 |
BLUEPRINT | ADL 142305 |
BOSCH | F 026 402 048 |
BOSCH | N2048 |
CHAMPION | L 408 |
CHAMPION | L408/606 |
CITROEN DF | 190694 |
CLEANF | DNW 1996 |
CLEANF | DNW1996 |
COMLINE | EFF141 |
COOPE | FSM 4247 |
COOPE | FSM 4250 |
COOPERSFIA | FP5643HWS |
COOPERSFIA | FP5775EWS |
COOPERSFIA | FP5777EWS |
CROSLAND F | 5118 |
DENCKERMAN | A120160 |
FEBI | 30748 |
FIAT | 0077362339 |
FIAT | 71771370 |
FIAT | 71771753 |
FIAT | 77362258 |
FIAT | 77362338 |
FILMAR | SF8697 |
FILTRON | PP 968/1 |
FILTRON | PP968/1 |
FLEETGUARD | FF5135 |
FRAM | PS10002EWS |
FRAM | PS10099EWS |
FRAM | PS9553WST |
GIF | GF 293 |
GUD | Z 557 |
HEN | H161WK |
HENGS | H161WK |
HOFFER | 4706 |
HOFFER | 7690706 |
JC PREMIUM | B3F032PR |
JPG | 3318700309 |
KAGER | 11-0376 |
KAMOKA | F305801 |
KNECHT | KC 195 |
LAUTR | ELG 5323 |
LDV | 527990001 |
MAG | 153071760111 |
MAG | 71760111 |
MAHLE | KC 195 |
MAHLE | KC 195/1 |
MANN | WK 854/5 |
MAPCO | 63025 |
MEATDORIA | 4706 |
MECAFILTER | ELG5323 |
MECAFILTER | G60 |
MOTAQUIP | VFF 515 |
MULLER FIL | FN804 |
OPENPARTS | EFF5069.10 |
P.B.R. | BG-1606 |
P.B.R. | WS-1008 |
PEUGE | 190693 |
PEUGE | 1906C2 |
PURFLU | CS702 |
PURFLU | CS717 |
PURFLU | FCS858 |
PUROLATOR | F 68241 |
QUINTON HA | QFF0150 |
SCT | ST 6030 |
SOFIMA | S 4H2O NR |
SWAG | 70 93 0748 |
TECNOCAR | RN238 |
TECNOCAR | RN255 |
TECNOCAR | RN265 |
UFI | 24.H20.04 |
UFI | 24.H2O.04 |
UNI | GFE 5462 |
VAICO | 24-0024 |
VAICO | V24-0024 |
VALEO | 587729 |
VM | 4 531 2010 F |
WIXFILTERS | WF8318 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
LDV
|
LTI
|
PEUGEOT
|
PIAGGIO
|
SMART
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.