Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | P10197 |
A.L.FILTER | ALG-2028 |
ACDELCO | FS 9130 E |
ACDELCO | FS9130E |
ALCOFILTER | SP-2023 |
ASHUKI | 105-378 |
BMW | 13 32 1 713 807 |
BMW | 13 32 1 713 808 |
BMW | 13 32 1 720 101 |
BMW | 13 32 1 720 102 |
BMW | 13321718261 |
BMW | 1332172010202 |
BMW | 13329063164 |
BOSCH | 0 450 905 901 |
BOSCH | F5901 |
CHAMP | FN 26 |
CHAMP | G 6377 |
CHAMPION | CFF100226 |
CHAMPION | L 226 |
CHAMPION | L 226/606 |
CHAMPION | L226/606 |
CLEANF | MB 981 |
CLEANF | MBNA 981 |
CLEANF | MBNA981 |
COMLINE | EFF056 |
COOPE | FIG 7018 |
COOPERSFIA | FT5208 |
CROSLAND F | 105066 |
CROSLAND F | 6804 |
DELPHI | FF0100 |
DENCKERMAN | A110158 |
ELOFIC | EXF-362 |
FEBI | 12649 |
FILFILTER | ZP 8010 FL |
FILTRON | PP 832 |
FILTRON | PP832 |
FRAM | G6574 |
GM | 25176287 |
GUD | E 49 |
HEN | H109WK |
HENGS | H109WK |
HOFFER | 4074 |
HOFFER | 7790074 |
JC PREMIUM | B3B010PR |
JPG | 1418700309 |
JPG | 1418700500 |
KAGER | 11-0042 |
KAYSE | AK 10 - BC |
KNECHT | FB 838 |
KNECHT | KL 35 |
KOLBENSCHM | 224-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 224 |
KOLBENSCHM | 50013224 |
LAUTR | ELE 6001 |
LUBERFINER | G 6377 |
MAG | 152071760713 |
MAG | 71760713 |
MAG | FI I32 |
MAHLE | KL 35 |
MANN | WK 516 |
MAPCO | 62650 |
MEATDORIA | 4074 |
MECAFILTER | ELE6001 |
MEYLE | 314 133 2106 |
MFILTER | MP 4064 |
MISFAT | E508 |
MOTAQUIP | VFF 272 |
MULLER FIL | FB197 |
Motorcraft | EFG 313 |
OPENPARTS | EFF5092.20 |
P.B.R. | AG-6024 |
PURFLU | EP150 |
PUROLATOR | EP 150 |
PUROLATOR | F 77804 |
PZL | FPW30 |
QUINTON HA | QFF 6041 |
QUINTON HA | QFF0298 |
SCT | ST 321 |
SOFIMA | S 1508 B |
SWAG | 99 19 0003 |
TECNECO FI | IN 97 |
TECNOCAR | B97 |
TEHO | 61080 |
TOPRAN | 500 738 |
TTC | 08.38.012 |
UFI | 31.508.00 |
UNI | GFE 7069 |
UNICO F. | FI 6210 |
VAICO | 20-0388 |
VAICO | V20-0388 |
VALEO | 587015 |
WIXFILTERS | 33272 |
WIXFILTERS | WF8035 |
ALPINA
|
BERTONE
|
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.