Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20500 |
3RG | 97606 |
ACDELCO | FS 9312 E |
ALCOFILTER | FF-063 |
ASHIKA | 30-01-132 |
BLUEPRINT | ADR 162313 |
BORG BECK | BFF8084 |
BOSCH | 0 450 906 455 |
BOSCH | 0 450 906 461 |
BOSCH | F 026 402 771 |
BOSCH | N6461 |
CHAMP | L411/606 |
CHAMPION | CFF100588 |
CHAMPION | L 411 |
CHAMPION | L 588/606 |
CHAMPION | L 602/606 |
CLEANF | MGC 1681 |
CLEANF | MGC1681 |
COMLINE | EFF143 |
COMLINE | EFF357D |
COOPE | FEM 4165 |
COOPERSFIA | FP5646 |
CROSLAND F | 5069 |
DENCKERMAN | A130063 |
DT SPARE P | 6.33217 |
FEBI | 106107 |
FILTRON | PS 980 |
FILTRON | PS980 |
FILTRON | WF8322 |
FRAD | 20.37.74/130 |
FRAM | PS9537 |
GUD | G 1147 |
HEN | H271WK |
HOFFER | 4321 |
HOFFER | 7690321 |
JAPANPAR | FC-132S |
JC PREMIUM | B3R022PR |
JPG | 4318700309 |
KAISHIN | FC1261 |
KAMOKA | F319201 |
KLAXCAR | FE022z |
KNECHT | KL 414 |
LAUTR | ELG 5289 |
MAG | 152071760569 |
MAG | 71760569 |
MAHLE | KL 414 |
MANN | WK 939/1 |
MAPCO | 63101 |
MEATDORIA | 4321 |
MEATDORIA | 4321E |
MECAFILTER | ELG5289 |
MECAFILTER | G22 |
METALCAUCH | 05387 |
MEYLE | 16-14 323 0002 |
MISFAT | F111 |
MOTAQUIP | VFF 506 |
MULLER FIL | FN500 |
P.B.R. | FC-4003 |
PURFLU | FC500 |
PURFLU | FC500E |
QUINTON HA | WF8322 |
RENAU | 77 00 109 585 |
RENAU | 82 00 416 946 |
RENAU | 8671014177 |
SCT | ST 6123 |
SCT | T405387 |
SOFIMA | S 4086 NR |
TECNECO FI | GS 143 |
TECNECO FI | GS 143-P |
TECNOCAR | RN143 |
UFI | 24.086.00 |
VAICO | V46-0032 |
VALEO | 587530 |
WIXFILTERS | WF8322 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.