Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20915 |
ACDELCO | FS 9313 E |
ACDELCO | FS9313E |
ALCOFILTER | FF-065 |
ASHIKA | 30-0R-R02 |
BLUEPRINT | ADR 162310 |
BOSCH | 0 450 906 469 |
BOSCH | 0 450 907 014 |
CLEANF | MGC 1684 |
CLEANF | MGC1684 |
COMLINE | EFF164 |
COOPE | FEM 4232 |
COOPERSFIA | FP5764 |
COOPERSFIA | FP6115 |
DELPHI | HDF915 |
DENCKERMAN | A110667 |
FEBI | 103009 |
FILTRON | PS 980/1 |
FILTRON | PS980/1 |
FRAD | 20.37.75/130 |
FRAM | P10048 |
FRAM | P11573 |
HEN | H270WK |
HENGS | H270WK |
HOFFER | 4805 |
JAPANPAR | FC-R02S |
JC PREMIUM | B3R023PR |
KAGER | 11-0262 |
KAMOKA | F319301 |
KLAXCAR | FE023z |
KNECHT | KL 432 |
KOLBENSCHM | 4295-FP |
KOLBENSCHM | 50 014 295 |
KOLBENSCHM | 50014295 |
LAUTR | ELG 5299 |
MAG | 152071760684 |
MAG | 71760684 |
MAHLE | KL 432 |
MANN | WK 939/4 |
MAPCO | 63028 |
MEATDORIA | 4805 |
MECAFILTER | ELG5299 |
MECAFILTER | G35 |
METALCAUCH | 05390 |
MISFAT | F114 |
MOTAQUIP | VFF 537 |
MULLER FIL | FN915 |
OPENPARTS | EFF5072.20 |
P.B.R. | FC-4030 |
PURFLU | FCS720 |
PURFLU | FCS825 |
PZL | FPP11 |
QUINTON HA | QFF0211 |
RENAU | 82 00 186 217 |
SCT | ST 498 |
SOFIMA | S 7520 NR |
STC | T405390 |
TECNECO FI | GS 10048-P |
TECNOCAR | RN257 |
TECNOCAR | RN608 |
TOPRAN | 700 561 |
UFI | 24.014.00 |
VAICO | V46-0081 |
VALEO | 587531 |
WIXFILTERS | WF8356 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.