- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica zewnętrzna [mm]: 52
- Dolot - sr. [mm]: 9,5
- Wylot - sr. [mm]: 9,5
- Wysokość [mm]: 174
- Wysokość 1 [mm]: 86
Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-822 |
ACDELCO | FS 9127 E |
ALCOFILTER | SP-2125 |
BOSCH | 0 450 905 917 |
BOSCH | 0 986 450 220 |
BOSCH | 0 986 450 230 |
BOSCH | 0 986 TF0 133 |
BOSCH | 0450905917 |
BOSCH | 0986450220 |
BOSCH | 0986450230 |
CHAMPION | L 239 |
CLEANF | MB 025 |
CLEANF | MBNA 025 |
COOPERSFIA | FT5351 |
DELPHI | FF0149 |
FEBI | 33466 |
FIAT | 46416684 |
FIAT | 7083750 |
FIAT | 71736106 |
FILFILTER | ZP 8053 FP |
FILTRON | PS 921 |
FRAM | G7729 |
GIF | ES 092 |
HEN | H115WK |
HOFFER | 7790195 |
LAUTR | ELE 6021 |
MAG | 71760196 |
MAG | FI 53 |
MAG | FI I53 |
MAHLE | KL 238 |
MAHLE | KL 238D |
MANN | WK510 |
MAPCO | 62001 |
MEATDORIA | 4195 |
MECAFILTER | ELE6021 |
MISFAT | E105 |
MISFAT | E740 |
MOTAQUIP | VFF 430 |
P.B.R. | AG-6070 |
PURFLU | EP195 |
PUROLATOR | F 67972 |
PUROLATOR | F69203 |
PZL | FPP06 |
SCT | ST 741 |
SOFIMA | S 1740 B |
TECNOCAR | B29 |
TEHO | 61102 |
UFI | 31.740.00 |
UNI | GFE 7226 |
VALEO | 587018 |
WIXFILTERS | WF8152 |
FIAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: