- Ograniczenia producenta: Siemens System
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 80
- Średnica wewnętrzna [mm]: 14
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 14
- Wysokość [mm]: 67
Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-193 |
ACDELCO | ACD 8066 E |
ALCOFILTER | MD-493 |
ARMAFILT | OBG-79/68.0 |
ASAS | AS 3555 |
ASHIKA | 30-ECO019 |
BOSCH | 1 457 070 000 |
BOSCH | 1 457 431 714 |
BOSCH | N0000 |
CHAMPION | L 402 |
CHAMPION | L 402/606 |
CITRO | 1906 77 |
CITRO | 1906 A5 |
CITRO | 1906 A6 |
CLEANF | MG 1602 |
COMLINE | EFF086 |
COOPE | FEM 4184 |
COOPERSFIA | FA5676 ECO |
COOPERSFIA | FA5977ECO |
CROSL | 4028 |
DELPHI | HDF568 |
DIGOEMA | DGM/K 5333 |
FEBI | 26908 |
FIAT | 9401906768 |
FILFILTER | MFE 1417 MB |
FILMAR | EFF1085 |
FILTRON | PE 816/4 |
FRAD | 27.44.43/30 |
FRAM | C10777 ECO |
FRAM | C9712 ECO |
GIF | FI 533 |
GUD | M 41 |
HBJAKOPART | J1338024 |
HBJAKOPART | J1338037 |
HEN | E69KP D100 |
HOFFER | 7690490 |
JAPANPAR | FC-ECO019 |
KOLBENSCHM | 448-FX |
KOLBENSCHM | 50 013 448 |
LAUTR | ELG 5277 |
LAUTR | G02 |
LUCCAV | HDF 568 |
MAG | FD 578 |
MAHLE | KX 85 |
MAHLE | KX 85 D |
MAHLE | KX 85D ECO |
MANN | PU830X |
MAPCO | 63404 |
MEATDORIA | 4490 |
MECAFILTER | ELG5277 |
MISFAT | F101 |
MOTAQUIP | VFF 422 |
NIPPARTS | N1338037 |
P.B.R. | AG-9004 |
PEUGE | 1906 76 |
PEUGE | 1906 A2 |
PEUGE | 1906 A6 |
PEUGE | 9641087880 |
PURFLU | C495 |
PURFLU | C495E |
PUROLATOR | F 58284 |
PUROLATOR | F59227 |
PZL | WP1550X |
SCT | SC 7030 |
SCT | SC 7030 P |
SOFIMA | S 6003 NE |
SUZUK | 15412-67G10 |
SUZUK | 15412-67G10-000 |
SUZUK | 15412-67G11 |
SUZUK | 15412-67G11-000 |
SUZUK | 15412-86CT1 |
SUZUK | 15412-86CT1-000 |
TECNOCAR | N479 |
TECNOCAR | N502 |
UFI | 26.003.00 |
UNICO F. | EFP 765 X |
VALEO | 587903 |
WIXFILTERS | WF8256 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: