- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Wysokość [mm]: 41
- Długość [mm]: 315
- Szerokość [mm]: 103
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | PC 2443 E |
ALCOFILTER | MD-9714 |
AMC FILTER | NA-2629 |
ARMAFILT | P-310/102/42 |
ASAS | HF 8089 |
ASHIKA | 20-01-131 |
BLUEPRINT | ADN 12241 |
BOSCH | 1 457 433 531 |
BOSCH | F 026 401 702 |
BOSCH | S3531 |
CHAMPION | CAF100737P |
CHAMPION | U 737 |
CHAMPION | U 737/606 |
CLEANF | MA 1144 |
COMLINE | EAF405 |
COOPE | AG 1713 |
COOPERSFIA | PA7347 |
COOPERSFIA | PA7522 |
CROSL | 8112 |
CROSL | 8499 |
DELPHI | AF20058 |
DT SPARE P | 6.25019 |
FEBI | 31265 |
FILFILTER | HP 2055 |
FILTRAK | C 239 |
FILTRAK | C 464 |
FILTRON | AP 134/2 |
FRAD | 20.37.66/20 |
FRAM | CA10251 |
FRAM | CA9098 |
GIF | GA 185 |
GM | 9110614 |
GM | 93187335 |
GUD | AG 1148 |
HEN | E417L |
JAPANPAR | FA-131S |
JAPANPAR | JFA-131S |
KOLBENSCHM | 4170-AP |
KOLBENSCHM | 50 014 170 |
LAUTR | 101 |
LAUTR | ELP 3853 |
MAG | 71760826 |
MAHLE | LX 704 |
MAHLE | LX 704/1 |
MANN | C3251 |
MANN | C3251/1 |
MAPCO | 60047 |
MEATDORIA | 16392 |
MECAFILTER | ELP3853 |
MISFAT | P418 |
NIPPARTS | J1321052 |
NISSA | 1654-600Q0C |
NISSA | 16546-00QAE |
NISSA | 16546-00QAP |
OPEL | 4402614 |
OPEL | 4416403 |
P.B.R. | AI-5244 |
P.B.R. | AI-5424 |
PURFLU | A1067 |
PURFLU | A1232 |
PUROLATOR | A 18252 |
RENAU | 77 01 047 285 |
RENAU | 77 01 476 258 |
RENAU | 77 01 477 096 |
RENAU | 82 00 065 768 |
RENAU | 82 00 457 286 |
RYCO | A1607 |
SCT | SB 2098 |
SOFIMA | S 2820 A |
TECNOCAR | A2206 |
TECNOCAR | A282 |
TEHO | 2660 |
UFI | 30.150.00 |
UNICO F. | AE 3142 |
UNICO F. | AE 3142/1 |
VALEO | 585002 |
WIXFILTERS | WA6684 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr powietrza to bardzo istotny element każdego samochodu. To w końcu tak zwane płuca silnika spalinowego. Sprawny filtr będzie miał bardzo korzystny wpływ na stan techniczny i żywotność jednostki napędowej oraz jej osiągi. By filtr powietrza należycie spełniał swoje zadania musi być jednak regularnie wymieniany na nowy.
Podstawowa rola samochodowego filtra powietrza sprowadza się do zatrzymywania drobinek cząstek stałych, które mogłyby się przedostać do wnętrza jednostki napędowej. Jest to de facto pierwszy podzespół układu dolotowego w samochodzie, który ma do czynienia z zasysanym powietrzem. Z biegiem czasu zdolność filtra do przechwytywania szkodliwych zanieczyszczeń spada, a do silnika może zacząć przedostawać się wiele szkodliwych substancji. Niestety ale odbija się to negatywnie na stanie i kondycji silnika.
Filtry wykonuje się z różnych materiałów, zarówno syntetycznych, jak i tych naturalnych. Niemal każdy producent samochodu zaleca okresową wymianę filtra powietrza przy każdym przeglądzie technicznym, czyli co około 15 – 20 tys. przejechanych kilometrów lub raz do roku. Po tym właśnie czasie filtr jest z reguły już nieco zapchany. Wymiana filtra powietrza to stosunkowo prosta czynność, której można dokonać w zasadzie samodzielnie, bez użycia konkretnych narzędzi.
Na zakupie samochodowego filtra powietrza nie warto oszczędzać, tym bardziej, że nie jest to bardzo kosztowny zakup. Wymiana w warsztacie samochodowym także w żaden sposób nie nadwyręży domowego budżetu. Dlatego najlepiej będzie wybrać filtry powietrza uznanych na rynku motoryzacyjnym marek.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: