- Grubość [mm]: 20,6
- Szerokość [mm]: 146,2
- Wysokość [mm]: 71,7
- System hamulcowy: TRW
- Spełnia wymagania Normy ECE: E1
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37584 |
ABS | 37584 |
ABS | 37584OE |
AKRON | 1050030 |
APEC | PAD1565 |
APEC | PD3223 |
APXENERGY | X40988 |
ATE | 13046027322 |
ATE | 13046027332 |
ATE | 602732 |
ATE | 602733 |
BENDIX | 573257B |
BENDIX | BPD1045 |
BLUEPRINT | ADU174206 |
BOSCH | 0986494161 |
BRECK | 243060070100 |
BREMBO | P 50 067 |
BREMBO | P 50 070 |
BREMBO | P 50 071 |
BREMBO | P50067 |
BREMBO | P50070 |
BREMBO | P50071 |
CIFAM | 8226650 |
COMLINE | ADB01786 |
COMLINE | CBP01786 |
DEX | 26810 |
DON | PCP1024 |
E.T.F. | 121327 |
EUROREPAR | 1623054980 |
FEBI | 16749 |
FERODO | FDB1978 |
FERODO | FDB4199 |
FRITECH | 6810 |
GALFER | 20933 |
GALFER | 20934 |
GALFER | B1G10209332 |
HELLA | 8DB355012581 |
JAPKO | 500511 |
JAPKO | 500511AF |
JAPKO | 500511MK |
JPG | 1363601310 |
JURID | 573257D |
JURID | 573257J |
MAG | 363916060313 |
MAG | PF0313 |
MERCE | 000420030590 |
MERCE | 0004201005 |
MERCE | 0054200820 |
MERCE | 0054201520 |
MERCE | 0064207120 |
MERCE | 0074201620 |
MERCE | 0074205520 |
MERCE | 007420552095 |
MERCE | 0074205620 |
MERCE | 0074205720 |
MERCE | 0074209220 |
MERCE | 0074209290 |
MERCE | A0004200305 |
MERCE | A000420030590 |
MERCE | A0004201005 |
MERCE | A0054200820 |
MERCE | A0054200920 |
MERCE | A0054201220 |
MERCE | A0054201520 |
MERCE | A0064207120 |
MERCE | A0074201620 |
MERCE | A0074205520 |
MERCE | A007420552095 |
MERCE | A0074205620 |
MERCE | A0074205720 |
MERCE | A0074209220 |
MERCE | A0074209290 |
METELLI | 22-0665-0 |
METELLI | 2206650 |
MGA | 912 |
MIN | MDB2830 |
MK K | D30053H |
NECTO | FD7301A |
OPENPARTS | BPA130100 |
PAGID | T1622 |
PAGID | T1623 |
PAGID | T1638 |
QUINTON HA | BP1583 |
RAICAM | 18790 |
RAICAM | 8790 |
RAICAM | RA08790 |
RAICAM | RA18790 |
RBRAKE | RB1821 |
REMY | RAP1093 |
REMY | RAP1337 |
SAMKO | 5SP1340 |
SAMKO | 5SP1340A |
SASIC | 6216070 |
SBS | 1501223366 |
SIMER | 993 |
STARLINE | BDS702P |
TEXTAR | 2430601 |
TEXTAR | 2430602 |
TEXTAR | 2430603 |
TEXTAR | 2430681 |
TEXTAR | 2430682 |
TEXTAR | 2430691 |
TEXTAR | 2430692 |
TREVI | PF1337 |
TRUSTING | 681.0 |
TRW | GDB1736 |
Technika | 01794A |
VAICO | V308204 |
VALEO | 302088 |
VALEO | 598963 |
VEMA | PE.0879.0 |
WOKING | P1201300 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.