Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 13 0460 5833 2 |
ATE | 605833 |
BOSCH | 0 986 494 635 |
BREMBO | P 30 047 |
BREMBO | P30014 |
DELPHI | LP1539 |
FERODO | FDB1606 |
FERODO | FDB4247 |
GIRLING | 6132829 |
GIRLING | 6132849 |
HBELPARTS | J3610507 |
HBELPARTS | J3610522 |
HELLA | 8DB 355 009-971 |
HELLA | 8DB 355 014-571 |
HYUNDAI | 48413 21A10 |
HYUNDAI | 48413 21B10 |
HYUNDAI | 58302 17A00 |
HYUNDAI | 58302 1CA00 |
HYUNDAI | 58302 1CA10 |
HYUNDAI | 58302 26A00 |
HYUNDAI | 58302 26A10 |
HYUNDAI | 58302 26A30 |
HYUNDAI | 58302 2EA30 |
HYUNDAI | 58302 38A10 |
HYUNDAI | 58302 38A30 |
HYUNDAI | 58302 39A40 |
HYUNDAI | 58302 3AA20 |
HYUNDAI | 58302 AA20 |
HYUNDAI | 58302-38A20 |
HYUNDAI | 583021FA50 |
HYUNDAI | 583022EA00 |
HYUNDAI | 583022HA00 |
HYUNDAI | 583022HA50 |
HYUNDAI | 583023CA20 |
HYUNDAI | 583023FA11 |
HYUNDAI | 583023KA40 |
HYUNDAI | 583023KA51 |
HYUNDAI | 583023KA52 |
HYUNDAI | 583023KA60 |
ICER | 181645 |
JURID | 572557J |
KIA | 58302 1FA50 |
KIA | 58302 1FE00 |
KIA | 58302 2EA00 |
KIA | 58302 2GA00 |
KIA | 58302 2HA00 |
KIA | 58302 2HA50 |
KIA | 58302 38A10 |
KIA | 58302 38A20 |
KIA | 58302 3CA10 |
KIA | 58302 3CA20 |
KIA | 58302 3FA10 |
KIA | 58302 3FA11 |
KIA | 58302 3KA40 |
KIA | 58302 3KA51 |
KIA | 58302 3KA52 |
KIA | 58302 3KA60 |
LPR | 05P1558 |
MIN | MDB2036 |
MIN | MDB3027 |
PAGID | T 1305 |
PAGID | T 1848 |
RAICAM | 833.0 |
REMSA | 746.02 |
ROADHOUS | 2746.02 |
SBS | 1501223411 |
TEXTAR | 23543 150 0 5 |
TEXTAR | 2354301 |
TEXTAR | 24934 155 1 5 |
TEXTAR | 2493401 |
TRUSTING | 374.0 |
TRW | GDB3282 |
TRW | GDB3284 |
TRW | GDB3432 |
VALEO | 598748 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.