- Grubość [mm]: 17,0
- Długość [mm]: 87,0
- Wysokość [mm]: 52,90
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
- System hamulcowy: Trw
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKEBONO | AN-4256WK |
AKEBONO | AN-4256WKE |
AKRON-MALÒ | 1050156 |
AKRON-MALÒ | 1050775 |
ATE_CN | 13-0460-2841-2-02 |
ATE_CN | 13.0460-2841.2 |
ATE_CN | 13.0460-2872.2 |
ATE_CN | 23224 |
ATE_CN | 602841 |
ATE_CN | 602872 |
AUDI | 4D0 698 451 C |
AUDI | 7M0 698 451 |
BOSCH | 0 986 424 751 |
BRAKE ENG | PA1470 |
BRAKE ENG | PA1563 |
BREMBO | P 85 046 |
BREMBO | P 85 059 |
CHAMPION | 573049CH |
CITRO | 16 131 934 80 |
CITRO | 4252 32 |
CITRO | 4252 33 |
CITRO | 4254 41 |
CITRO | 4254 C5 |
COMLINE | ADB1874 |
COMLINE | CBP1874 |
DELPHI | LP1511 |
DENCKERMAN | B110852 |
DENCKERMAN | B110901 |
DS | 16 131 934 80 |
EUROBRAKE | 5502224753 |
EUROBRAKE | 5502224759 |
FEBI | 16408 |
FERODO | FDB1083 |
FIAT | 9404252328 |
FIAT | 9467648988 |
FMSI | 21882 |
FMSI | 7685-D808 |
FORD | 1001096 |
FORD | 7354162 |
FORD | 95WX-2M008-BA |
FTE | BL1771A4 |
FTE | BL1773A4 |
GIRLING | 6113261 |
GIRLING | 6113691 |
ICER | 141352 |
ICER | 141352-700 |
JURID | 573038J |
JURID | 573049J |
KAWE | 0263 51 |
KAWE | 0767 01 |
KAWE | 0767 12 |
KAWE | 810052 |
LANCIA | 9404252328 |
LANCIA | 9467648988 |
MAG | 363702161267 |
MAG | 363702161268 |
MEYLE | 025 232 2416/W |
MEYLE | 025 234 4616/PD |
MIN | MDB1953 |
MIN | MDB2096 |
MS | 13046028412N-SET-MS |
MS | 13046028722N-SET-MS |
MS | 13046028742N-SET-MS |
MS | 13046028742T-SET-MS |
NEW BLOX | NB23224V01 |
NEW BLOX | NB23224V02 |
NEW BLOX | NB23554V11 |
NK | 224753 |
NK | 224759 |
OPTIMAL | 10338 |
OPTIMAL | 10486 |
OPTIMAL | BP-10338 |
OPTIMAL | BP-10486 |
PAGID | T5075 |
PEUGE | 4252 32 |
PEUGE | 4254 41 |
PEUGE | 4254 C5 |
PEUGE | E 172 281 |
QUINTON HA | BP1050 |
REMSA | 0263.01 |
ROADHOUS | 2263.51 |
ROADHOUS | 2767.12 |
SEAT | 4D0 698 451 C |
SEAT | 7M0 698 451 |
STELLOX | 778 000B-SX |
TEXTAR | 2355402 |
TOMEX | TX 10-782 |
TOMEX | TX 13-901 |
TRISCAN | 8110 29029 |
TRISCAN | 8110 29062 |
TRW | GDB1504 |
UNI | GBP1276AF |
UNI | GBP1422AF |
VAICO | V10-8148 |
VAICO | V10-8149 |
VAICO | V10-8150 |
VAICO | V10-8150-1 |
VALEO | 597436 |
VALEO | 598650 |
VALEO | 598681 |
VW | 7D0 698 451B |
VW | 7D0 698 451F |
VW | 7M3 698 451D |
WOKING | P6673.01 |
WOKING | P6673.12 |
ZIMMERMANN | 23224.165.2 |
ZIMMERMANN | 23224.165.3 |
ZIMMERMANN | 23446.165.2 |
AUDI
|
CITROËN
|
DS
|
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.