- Grubość [mm]: 16
- Długość [mm]: 171
- Szerokość [mm]: 51
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Opis serii
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku wszystkich innych klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
Parametry techniczne
Nazwa | Wartość |
---|---|
Szerokość klocków (mm): | 171 |
Wysokość klocków (mm): | 51 |
Grubość klocków (mm): | 16 |
Do jakich pojazdów
Marka | Model | Silnik | Rok | Oś |
---|---|---|---|---|
ASTON MARTIN | Virage | 5.3 | 1993-2000 | OŚ PRZÓD |
ASTON MARTIN | Virage Volante | 5.3 | 1993-2000 | OŚ PRZÓD |
ASTON MARTIN | V8 Coupe | 5.3 | 1996-2000 | OŚ PRZÓD |
ASTON MARTIN | V8 Volante | 5.3 | 1996-2000 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Camaro (3rd Gen) | 2.8 Performance Package | 1985-1989 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Camaro (3rd Gen) | 3.1 Performance Package | 1990-1992 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Camaro (3rd Gen) | 5.0 Performance Package | 1982-1988 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Camaro (3rd Gen) | 5.0 Performance Package | 1988-1992 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Camaro (3rd Gen) | 5.7 Performance Package | 1987-1988 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Camaro (3rd Gen) | 5.7 Performance Package | 1989-1992 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Corvette (C4) | 5.7 | 1988-1992 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Corvette (C4) | 5.7 | 1988-1992 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Corvette (C4) | 5.7 | 1993 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Corvette (C4) | 5.7 | 1993 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Corvette (C4) | 5.7 | 1994-1996 | OŚ PRZÓD |
CHEVROLET | Corvette (C4) | 5.7 | 1994-1996 | OŚ PRZÓD |
FORD | Mustang (3rd Generation) | 4.2 | 1979-1983 | OŚ PRZÓD |
FORD | Mustang (4th Generation) | 4.6 Cobra | 1996-2004 | OŚ PRZÓD |
FORD | Mustang (4th Generation) | 4.6 Mach 1 | 1996-2004 | OŚ PRZÓD |
FORD | Mustang (4th Generation) | 5.0 Cobra | 1994-1996 | OŚ PRZÓD |
FORD | Mustang (4th Generation) | 5.0 Mach 1 | 1994-1996 | OŚ PRZÓD |
FORD (Aust/NZ) | Falcon | EL GT | 1996-1997 | OŚ PRZÓD |
FORD (Aust/NZ) | Falcon | AUII AUIII | 1998-2002 | OŚ PRZÓD |
FORD (Aust/NZ) | Tickford | AU XR6-XR8 Premium | BRAK | OŚ PRZÓD |
FORD (Aust/NZ) | Tickford | AU T - Series Premium | BRAK | OŚ PRZÓD |
HOLDEN HSV (Aust/NZ) | VN VG | PBR | 1989-1991 | OŚ PRZÓD |
HOLDEN HSV (Aust/NZ) | VQ | PBR | 1991-1992 | OŚ PRZÓD |
HOLDEN HSV (Aust/NZ) | VP | PBR | 1992-1993 | OŚ PRZÓD |
HOLDEN HSV (Aust/NZ) | VR VS | PBR | 1993-1997 | OŚ PRZÓD |
HOLDEN HSV (Aust/NZ) | VT | PBR | 1997-2000 | OŚ PRZÓD |
PONTIAC | Firebird | 3.1 Performance Package | 1990-1992 | OŚ PRZÓD |
PONTIAC | Firebird | 3.8 Turbo Performance Package | 1989-1990 | OŚ PRZÓD |
PONTIAC | Firebird | 5.0 Performance Package | 1989-1992 | OŚ PRZÓD |
PONTIAC | Firebird | 5.7 Performance Package | 1988-1992 | OŚ PRZÓD |