- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Opis serii
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku wszystkich innych klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
Parametry techniczne
Nazwa | Wartość |
---|---|
Szerokość klocków (mm): | 155,8 |
Wysokość klocków (mm): | 61,7 |
Grubość klocków (mm): | 18,2 |
Do jakich pojazdów
Marka | Model | Silnik | Rok | Oś |
---|---|---|---|---|
BMW | 3 Series (F30) | 316 (1.6 Turbo) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 316 (2.0 TD) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 316 (2.0 TD) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 318 (1.5 Turbo) (136KM) | 2015- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 318 (2.0 TD) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 318 (2.0 TD) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 320 (1.6 Turbo) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 320 (1.6 Turbo) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 320 (2.0 TD) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 320 (2.0 TD) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 320 (2.0 Turbo) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F30) | 320 (2.0 Turbo) | 2015- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 316 (1.6 Turbo) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 316 (1.6 Turbo) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 316 (2.0 TD) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 316 (2.0 TD) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 318 (1.5 Turbo) (136KM) | 2015- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 318 (2.0 TD) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 318 (2.0 TD) | 2015- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 320 (2.0 TD) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 320 (2.0 Turbo) | 2012- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F31) | 320 (2.0 Turbo) | 2015- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F34) GT | 318 (2.0 TD) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F34) GT | 318 (2.0 TD) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F34) GT | 320 (2.0 Turbo) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 3 Series (F34) GT | 320 (2.0 Turbo) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series (F32) Coupe | 418 (2.0 TD) (150KM) | 2015- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series (F32) Coupe | 418 (2.0 TD) (150KM) | 2015- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series (F32) Coupe | 420 (2.0 Turbo) (181KM) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series (F32) Coupe | 420 (2.0 Turbo) (181KM) | 2014- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series xDrive (F32) Coupe | 420 (2.0 Turbo) (181KM) | 2013- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series xDrive (F32) Coupe | 420 (2.0 Turbo) (181KM) | 2014- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series (F33) Convertible | 420 (2.0 Turbo) (184KM) | 2014- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series (F36) Gran Coupe | 418 (2.0 TD) (143KM) | 2014- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series (F36) Gran Coupe | 418 (2.0 TD) (143KM) | 2014- | OŚ PRZÓD |
BMW | 4 Series xDrive (F36) Gran Coupe | 418 (2.0 TD) (143KM) | 2014- | OŚ PRZÓD |