- Długość [mm]: 112
- Szerokość [mm]: 73,0
- Oznaczenie kontrolne: ECE R90 Approved
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Grubość 1 [mm]: 14,8
- Ciężar [kg]: 1,262
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Dodaj opinię
(21.02.2024)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet FEBI BILSTEIN 16502 (Oś przednia)
(04.02.2023)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet FEBI BILSTEIN 16488 (Oś tylna)
(18.11.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet FEBI BILSTEIN 16625 (Oś tylna)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37102 |
ABE | C2W038ABE |
AKEBONO | AN-4724K |
AKEBONO | AN-4724KE |
AKRON-MALÒ | 1051321 |
APEC | PAD1029 |
APEC | PD3494 |
ATE | 13.0460-4988.2 |
AUTO-SPEED | 290BK09306 |
BAPMIC | BF0321020111 |
BENDIX Bra | BPD1846 |
BENDIX-AU | DB1467 ULT |
BENDIX | 510802 |
BLUEPRINT | ADV184283 |
BORG BECK | BBP2235 |
BOSCH | 0 986 424 569 |
BOSCH | 0 986 494 265 |
BOSCH | 0 986 TB2 765 |
BRAKE ENG | PA1258 |
BRAXIS | AA0295 |
BRAXIS | AA0745 |
BREMBO | P 65 008 |
BREMBO | P65008N |
BREMSI | BP3176 |
BREMTEC | BT269EL |
CAR | PNT727 |
CAR | PNT727A |
CHAMPION | 573229CH |
CIFAM | 822-658-0 |
COMLINE | ADB06130 |
COMLINE | CBP06130 |
DANAHER | DBP1301 |
DANAHER | DBP1301/1 |
DANAHER | DBP1411 |
DEEVO | BP58940 |
DELPHI | LP1301 |
DYNAMATRIX | DBP1308 |
E.T.F. | 12-1176 |
EBC BRAKES | DP21207 |
EBC BRAKES | DP31207C |
EBC BRAKES | DP41207R |
EBC BRAKES | DP51207NDX |
EUROBRAKE | 5502225615 |
FBK | FD36300 |
FERODO | FDB1308 |
FIT | FP0738 |
FRITECH | 674.0 |
FTE | 9005206 |
GALFER | B1.G102-0883.2 |
GIRLING | 6113959 |
GIRLING | 6117579 |
HELLA | 8DB 355 018-481 |
HELLAPAGID | 8DB 355 018-481 |
ICER | 181619 |
JPG | 1663700210 |
JURATEK | JCP775 |
JURID | 573229J |
JURID | 573229JC |
KAWE | 0654 00 |
MAG | 363700205125 |
MAG | 363700465008 |
MAG | 363802160486 |
MEC-DIESEL | 579060 |
METELLI | 22-0658-0 |
METZGER | 1170742 |
MEYLE | 025 217 9216/PD |
MIN | MDB1874 |
MOTAQUIP | LVXL1227 |
MS | 13046000572N-SET-MS |
MS | 13046000572N-SET-MSP |
NAPA | PBP7362 |
NECTO | FD7221A |
NIBK | PN0117 |
NK | 225615 |
OPENPARTS | BPA0654.00 |
OPTIMAL | 10213 |
OPTIMAL | BP-10213 |
PAGID | T5125 |
PORSC | 986 352 939 10 |
PORSC | 996 352 930 00 |
PORSC | 996 352 930 03 |
PORSC | 996 352 939 00 |
PORSC | 996 352 939 03 |
PORSC | 996 352 980 00 |
PROTECHNIC | PRP1146 |
QH BENELUX | 7094 |
QUARO | QP7999 |
QUINTON HA | BP1190 |
QUINTON HA | MBP1190 |
RBRAKE | RB1619 |
RECOFICIAL | 181619 |
REMSA | 0654.00 |
REMY | RAP1784 |
RIDEX | 402B0331 |
ROADHOUS | 2654.00 |
SB | BP35117 |
SBS | 1501225615 |
SCHNIEDER | SBP018-481 |
SCT | SP 449 PR |
SIGMAUTO | SPB176 |
STELLOX | 665 000-SX |
STELLOX | 665 000B-SX |
SWAG | 38 91 6521 |
Stark | SKBP-0010333 |
TEXTAR | 2179203 |
TRISCAN | 8110 29163 |
TRUSTING | 674.0 |
TRW | GDB1395 |
TRW | GDB1757 |
VAICO | V45-0029 |
VALEO | 598768 |
VALEO | 670768 |
VILLAR | 626.0727 |
VILLAR | 626.0727A |
WAGNER | WBP21792A |
WEEN | 151-1840 |
WOKING | P7543.00 |
ZIMMERMANN | 21792.155.9 |
PORSCHE
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.