- Szerokość [mm]: 116,5
- Wysokość [mm]: 51,5
- Grubość [mm]: 15,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- System hamulcowy: Akebono
- Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37134 |
ASHIKA | 5002203 |
ATE | 13046058102 |
ATE | 605810 |
BENDIX | 572405B |
BLUEPRINT | ADT342105 |
BOSCH | 0986424534 |
BOSCH | 0986424803 |
BREMBO | P83051 |
DELPHI | LP1742 |
DELPHI | LP1827 |
DELPHI | LP1896 |
FERODO | FDB1392 |
FERODO | FDB1985 |
FERODO | FSL1392 |
FERODO | FSL1985 |
GALFER | 20714 |
GALFER | 21293 |
JAPANPAR | PA203AF |
JAPANPAR | PA215AF |
JAPKO | 50203 |
KAISHIN | D2183M |
LPR | 05P1003 |
LPR | 05P1062 |
MAG | 363700203099 |
MAG | 363700203117 |
MAG | 363702161213 |
MAG | 363702161244 |
MAG | T3099MM |
MAG | T3117MM |
METELLI | 2204230 |
METZGER | 074002 |
METZGER | 097102 |
MIN | MDB2029 |
NK | 224552 |
NK | 224558 |
OPENPARTS | BPA074002 |
OPTIMAL | 12095 |
PAGID | T3099 |
PEX | 7612 |
QUINTON HA | 7224 |
QUINTON HA | 7312 |
QUINTON HA | 7476 |
QUINTON HA | BP1227 |
ROADHOUS | 297102 |
TEXTAR | 2351002 |
TOYOT | 0446512592 |
TOYOT | 0446517100 |
TOYOT | 0446517101 |
TOYOT | 0446517140 |
TOYOT | 0446552010 |
TOYOT | 0446552011 |
TOYOT | 0446552021 |
TOYOT | 0446552022 |
TOYOT | 0446552100 |
TOYOT | 04465YZZDA |
TOYOT | 446547030 |
TRISCAN | 811013057 |
TRW | GDB3242 |
TRW | GDB3317 |
VALEO | 597559 |
VALEO | 598737 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
FrigAir to włoska marka powstała w 1992 roku. Specjalizacją firmy jest krajowa i międzynarodowa dystrybucja części zamiennych do układów chłodzenia silnika i klimatyzacji w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Główna siedziba FrigAir znajduje się we włoskim mieście Ferrara. To właśnie tam ulokowany jest główny zakład produkcyjny, który ma 4000 m kw. powierzchni magazynowej. Ponadto, FrigAir ma swoje oddziały we Francji (otworzony w 1998 roku), Hiszpanii (2004 rok) i Niemczech (2007 rok). W sumie FrigAir ma ponad 200 000 m kw. powierzchni produkcyjno-magazynowej.
FrigAir zajmuje się dystrybucją przede wszystkim komponentów:
FrigAir stawia na jakość i innowacyjność, dzięki czemu produkowane przez nich części zamienne są bardzo dobrej jakości oraz służą na długie lata.
Włoska marka posiada sprawdzonych partnerów i szeroką siec dostawców, co pozwala na szybkie i terminowe dostarczenie zamówionych komponentów do klientów.