- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Grubość [mm]: 17,8
- Długość [mm]: 123
- Wysokość [mm]: 53,3
- Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 215
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37280 |
A.B.S. | 37280OE |
ACDELCO | AC693781D |
ALFA | 71770062 |
APEC | PAD1274 |
ATE | 13046038182 |
ATE | 13046039822 |
ATE | 13047039822 |
BENDIX-AU | DB2258 |
BENDIX | 573074B |
BENDIX | 573074X |
BLUEPRINT | ADL144201 |
BORG BECK | BBP1716 |
BORG BECK | BBP2227 |
BOSCH | 0 986 424 597 |
BOSCH | 0 986 494 113 |
BOSCH | 0 986 495 097 |
BOSCH | 0 986 TB2 414 |
BOSCH | 0 986 TB3 111 |
BRAKE ENG | PA1306 |
BREMBO | P23085 |
BREMBO | P23140 |
CITRO | 4254 07 |
CITRO | 4254 96 |
DELPHI | LP1722 |
DITAS | DFB3678 |
E.T.F. | 120942 |
E.T.F. | 121243 |
FEBI | 16555 |
FEBI | 16879 |
FERODO | FDB1466 |
FERODO | FDB1946 |
FERODO | FSL1466 |
FERODO | FSL1946 |
FIAT | 0071754647 |
FIAT | 71754802 |
FIAT | 71770062 |
FIAT | 77362091 |
FIAT | 77362194 |
FIAT | 77364588 |
FIAT | 9949273 |
FIRST LINE | FBP3345 |
FRITECH | 3300 |
FTE | BL1796A4 |
GIRLING | 6114824 |
HELLA | 8DB 355 012-841 |
HELLA | 8DB 355 015-491 |
HELLA | 8DB 355 018-821 |
ICER | 181444 |
ICER | 181444701 |
JPN | 10H9032-JPN |
JURID | 573074D |
JURID | 573074J |
JURID | 573074JC |
JURID | 573164J |
JURID | 573170J |
JURID | 573172J |
KAGER | 350543 |
KAWE | 81502 |
LEMFO | 26486 |
LPR | 05P1266 |
LPR | 05P763 |
MAG | 363702161160 |
MAPCO | 6560 |
METELLI | 2203210 |
METZGER | 085801 |
METZGER | 85801 |
MEYLE | 025 237 0517/PD |
MEYLE | 025 237 0517/W |
MGA | 566 |
MGA | 728 |
MIN | MDB2239 |
NECTO | FD6916A |
NECTO | FD6916N |
NK | 222365 |
NK | 222380 |
OPTIMAL | 85801 |
PAGID | T1648 |
PAGID | T2003 |
PAGID | T5162 |
PEUGE | 4254 06 |
PEUGE | 4254 07 |
PEUGE | 4254 96 |
PEX | 7621 |
PEX | 7621S |
ProfiPower | 23705 |
ProfiPower | 23706 |
ProfiPower | 71770056 |
QH BENELUX | 7416 |
QUINTON HA | 85801 |
QUINTON HA | BP1315 |
RAMEDER | T0610191 |
REMSA | 085801 |
REMSA | 085811 |
REMSA | 085832 |
REMSA | 110011 |
REMSA | 85801 |
REMSA | 85811 |
REMSA | 85832 |
ROULUNDS | 693781 |
SBS | 222365 |
SBS | 222380 |
SPIDAN | 32837 |
SWAG | 70916555 |
TEXTAR | 2370502 |
TEXTAR | 2370517005 |
TEXTAR | 2370581 |
TEXTAR | 2397901 |
TEXTAR | 2397903 |
TRISCAN | 811015019 |
TRISCAN | 811015052 |
TRUSTING | 3300 |
VALEO | 301426 |
VALEO | 597370 |
VALEO | 598426 |
VALEO | 601099 |
VALEO | 872705 |
WAGNER | WBP23705A |
WAGNER | WBP23705B |
WAGNER | WBP23705C |
WOKING | P958301 |
ZIMMERMANN | 237051801 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Klocki hamulcowe - komplet RAICAM RA.0760.0 | RAICAM | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet EUROREPAR 1623054280 | EUROREPAR | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet EUROREPAR 1619792380 | EUROREPAR | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet EUROREPAR 1617262180 | EUROREPAR | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet EUROREPAR 1617262380 | EUROREPAR | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet EUROREPAR 1639374480 | EUROREPAR | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.