- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- System hamulcowy: Ate-Teves
- Długość [mm]: 178
- Wysokość 1 [mm]: 60,62
- Wysokość 2 [mm]: 58,51
- Grubość [mm]: 19
- Ciężar [kg]: 1,813
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37100 |
A.B.S. | 37100OE |
ACDELCO | AC668881D |
APEC | PAD1034 |
ATE | 13.0460-7121.2 |
ATE | 13046071212 |
ATE | 13046371212 |
BENDIX | 571967 |
BENDIX | 571967B |
BENDIX | 571967X |
BENDIX | DB7690 |
BOSCH | 0 986 424 450 |
BOSCH | 0986424450 |
BOSCH | 0986494284 |
BOSCH | 986424450 |
BRAKE ENG | PA1187 |
BREMBO | P24046 |
DELPHI | LP1315 |
E.T.F. | 120824 |
FEBI | 16279 |
FERODO | FDB1318 |
FERODO | FDB1318B |
FERODO | FDS1318 |
FERODO | FQT1318 |
FERODO | FSL1318 |
FERODO | TAR1318 |
FORD | 1075558 |
FORD | 1107697 |
FORD | 1136519 |
FORD | 1151049 |
FORD | 1425406 |
FORD | 1682498 |
FORD | 98AB2K021AD |
FORD | 98AX2K021AD |
FORD | 98AX2K021AE |
FORD | 98AX2K021AF |
FORD | 98AX2K021AG |
FORD | YS4Z2001AA |
FTE | BL1665A1 |
GIRLING | 6113582 |
HERZOG GER | 887100 |
ICER | 181264 |
JPG | DP707 |
JURID | 571967D |
JURID | 571967J |
LEMFO | 24827 |
LPR | 05P696 |
MAG | 363702161049 |
MAG | 363802161049 |
MAPCO | 6487 |
METELLI | 2202910 |
METZGER | 069100 |
MGA | 480 |
MIN | MDB1958 |
MIN | MDK0085 |
NECTO | FD6790A |
NECTO | FD6790N |
NK | 222551 |
OPTIMAL | 10302 |
PAGID | T1167 |
PAGID | T1167ECO |
PEX | 7494 |
PEX | 7494S |
QH BENELUX | 7137 |
QUINTON HA | BLF1089 |
REMSA | D8167690 |
ROADHOUS | 2691.00 |
ROULUNDS | 668881 |
SCT | SP237 |
SPIDAN | 32804 |
SWAG | 50916279 |
TEXTAR | 23154 190 0 4 |
TEXTAR | 2315402 |
TEXTAR | 2315419305 |
TOPRAN | 301423 |
TRISCAN | 811016001 |
TRUSTING | 3000 |
TRW | GDB1358 |
VAICO | V258106 |
VALEO | 168971 |
VALEO | 597283 |
VALEO | 598317 |
WOKING | P7913.00 |
ZIMMERMANN | 231541901 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.