- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Szerokość [mm]: 188
- Wysokość [mm]: 73,5
- Grubość [mm]: 19,5
- Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
- Jakosć: Premium
Dodaj opinię
(02.03.2021)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet MEYLE 025 253 0717 (Oś tylna)
(02.03.2021)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet MEYLE 025 251 9919 (Oś przednia)
(23.03.2017)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet MEYLE 025 209 6117 (Oś tylna)
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | PAD1862 |
APEC | PAD1886 |
ATE | 13.0460-2765.2 |
AUDI | 4G0 698 151 |
AUDI | 4G0 698 151 AA |
AUDI | 4G0 698 151 D |
AUDI | 4G0 698 151 L |
AUDI | 8K0 698 151 L |
BLUEPRINT | ADV184210 |
BLUEPRINT | ADV184212 |
BORG BECK | BBP2045 |
BOSCH | 0 986 494 201 |
BOSCH | 0 986 494 456 |
BREMBO | P 85 145 |
BREMBO | P85145N |
DELPHI | LP2077 |
DELPHI | LP3152 |
FEBI | 16798 |
FERODO | FDB4044 |
GIRLING | 6117681 |
HELLAPAGID | 8DB 355 023-221 |
ICER | 181862-202 |
JURID | 573247J |
LPR | 05P1420A |
METELLI | 22-0775-4K |
MEYLE | 025 222 5219 |
MIN | MDB3846 |
NK | 2247107 |
NK | 224797 |
REMSA | 1304.10 |
REMSA | 1304.31 |
SBS | 15012247107 |
SWAG | 32 91 6798 |
TEXTAR | 2440903 |
TRW | GDB1768 |
TRW | GDB1768DTE |
TRW | GDB1908 |
VAICO | V10-0767 |
VAICO | V10-2458 |
VALEO | 601714 |
ZIMMERMANN | 24743.190.2 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Meyle to niezależny producent części samochodowych do niemal wszystkich układów. Trudno wskazać flagowe produkty marki, za sprawą bogactwa oferty i równomiernej staranności podczas produkcji każdego podzespołu. Niewątpliwie wśród fachowców wysoko cenione są układy hamulcowe Meyle, a także elementy układu kierowniczego i zawieszenia.
W ofercie firmy Meyle klient znajdzie również szeroki wybór filtrów samochodowych, a także elementów gumowych, czujników elektrycznych, tłumików czy też systemów chłodzenia. Przedsiębiorstwo dysponuje ponad 24 tysiącami referencji, co dowodzi, że oferta rzeczywiście jest niezwykle bogata. Meyle to firma produkcyjna która zajmuje się również produkcją części samochodowych, co czyni ją kompleksowym przedsiębiorstwem motoryzacyjnym. Projektowanie oraz produkcja w rękach jednej firmy przekłada się na jakość produktów, która zdaniem firmy, jak i klientów, zasługuje na docenienie.
Meyle to marka, która różnicuje ofertę poprzez kryterium jakości produktów, nie ukrywając tego przed klientami. Dlatego też w asortymencie firmy Meyle pojawiają się tanie części zamienne, jak i produkty z wyższych kategorii cenowych. Tańsze produkty wykonywane są na wzór podzespołów oryginalnych, natomiast drogie części to ich udoskonalone wersje. Meyle dysponuje własnymi laboratoriami badawczymi, w których inżynierowie nieustannie analizują części montowane przez producentów samochodowych, aby następnie znaleźć sposób na ich ulepszenie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Meyle również jest dostawcą części samochodowych do pierwszego montażu.