- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Wysokość [mm]: 57,8
- Szerokość [mm]: 148,7
- Oznaczenie kontrolne: ECE R-90
- Numer produkcyjny: S6006686
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 13.0460-5982.2 |
BENDIX | 572354B |
BENDIX | 572393B |
BOSCH | 0 986 461 142 |
BOSCH | 0 986 AB2 662 |
BOSCH | F 026 000 123 |
BREMBO | P 28 026 |
DELPHI | LP872 |
FEBI | 16119 |
FEBI | 16551 |
FERODO | FCP905S |
FERODO | FDB905 |
FERODO | FDS905 |
FERODO | FSL905 |
FERODO | TAR905 |
FMSI | 7382-D503 |
FTE | BL1364A2 |
HBJAKOPART | J3604032 |
HELLA | 8DB 355 016-441 |
HELLAPAGID | 8DB 355 016-441 |
HONDA | 45022-S10-A00 |
HONDA | 45022-S10-A01 |
HONDA | 45022-S10-A02 |
HONDA | 45022-S30-A00 |
HONDA | 45022-S30-A01 |
HONDA | 45022-S30-A02 |
HONDA | 45022-S30-E50 |
HONDA | 45022-SL0-E61 |
HONDA | 45022-SL0-G00 |
HONDA | 45022-SL0-G01 |
HONDA | 45022-SL0-G02 |
HONDA | 45022-SM5-A00 |
HONDA | 45022-SN7-E50 |
HONDA | 45022-SN7-G50 |
HONDA | 45022-SS0-G00 |
ICER | 181019 |
JURID | 572354J |
JURID | 572393J |
LPR | 05P472 |
MGA | 378 |
MGA | 582 |
MIN | MDB1510 |
MIN | MDB1543 |
NECTO | FD6591A |
NECTO | FD6591N |
NIPPARTS | J3604032 |
NK | 229981 |
PAGID | T3016 |
PEX | 7.238 |
PEX | 7.440 |
QUINTON HA | 0351.02 |
QUINTON HA | 0351.32 |
QUINTON HA | BLF703 |
QUINTON HA | BP703 |
QUINTON HA | BP737 |
REMSA | 0351.02 |
REMSA | 0351.32 |
REMSA | 0351.42 |
ROADHOUS | 2351.02 |
ROADHOUS | 2351.32 |
ROADHOUS | 2351.42 |
ROULUNDS B | 488181 |
TEXTAR | 21651 173 0 5 |
TEXTAR | 2165101 |
TRW | GDB3177 |
TRW | GDB995 |
VALEO | 598627 |
ZIMMERMANN | 21651.175.1 |
HONDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
SAKURA to marka części zamiennych w programie japońskim wprowadzona przez firmę Inter-Team. Głównym celem powołania jej do motoryzacyjnego życia było zapewnienie klientom dostępu do części zamiennych o bardzo wysokiej jakości, przede wszystkim do samochodów japońskich oraz koreańskich. Dostawcami dla marki SAKURA są najlepsze zakłady i fabryki na świecie, biorące udział w produkcji na linie montażowe OE. Sztandarowym produktem dostępnym pod logo SAKURA jest linia akumulatorów samochodowych, które mają na celu zaspokoić potrzeby użytkowników aut zarówno europejskich, jak i azjatyckich. Są to najczęściej akumulatory bezobsługowe przeznaczone do aut osobowych oraz pojazdów ciężarowych. W ofercie marki SAKURA dostępne są również m.in. linie filtrów powietrza oraz przewodów zapłonowych.