- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
- Grubość 1 [mm]: 19,50
- Wysokość 1 [mm]: 67,00
- Szerokość 1 [mm]: 155,10
- Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 1
- Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 155,00
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37675 |
A.B.S. | P85113 |
AISIN | BPVW-1021 |
AKRON-MALÒ | 1050282 |
APEC | PAD1651 |
ATE | 13.0460-7256.2 |
AUDI | 8K0698151A |
AUDI | 8K0698151F |
BENDIX | 510605B |
BLUEPRINT | ADV184209 |
BORG BECK | BBP2052 |
BOSCH | 0 986 494 538 |
BOSCH | 0 986 495 129 |
BOSCH | 0 986 TB3 164 |
BRAKE ENG | PA1802 |
BREMBO | P 85 113 |
COMLINE | ADB11591 |
COMLINE | CBP11591 |
DELPHI | LP2107 |
FEBI | 16768 |
FERODO | FDB4045 |
FERODO | FSL4045 |
FMSI | 8743-D1535 |
FREMAX | FBP-1719 |
FTE | BL2551A1 |
GALFER | B1.G102-0823.2 |
ICER | 181864 |
JURID | 573258J |
JURID | 573258JC |
LPR | 05P1391 |
METZGER | 1170156 |
METZGER | 1219.11 |
MEYLE | 025 247 0520/PD |
MEYLE | 025 247 0520/W |
MGA | 931 |
MIN | MDB2952 |
OPTIMAL | 12452 |
PAGID | T1760 |
QUINTON HA | BP1647 |
QUINTON HA | MBP1647 |
RBRAKE | RB1864 |
REMSA | 1219 11 |
REMSA | 1219.11 |
ROULUNDS B | 51862382B26 |
ROULUNDS B | 862381 |
STARLINE | BD S670P |
TEXTAR | 2470601 |
TEXTAR | 2470603 |
TEXTAR | 2470681 |
TOPRAN | 113 176 |
TRISCAN | 811029078 |
TRW | GDB1814 |
VALEO | 598996 |
VW | 8K0698151A |
VW | 8K0698151F |
ZIMMERMANN | 24705.200.1 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
SBS – Scandinavian Brake Systems – to duńska firma motoryzacyjna. Jak sama nazwa wskazuje, główny obszar działania przedsiębiorstwa to produkcja części układu hamulcowego. Ważne elementy asortymentu to klocki hamulcowe oraz tarcze. Firma produkuje również bębny hamulcowe, hamulce postojowe i inne części oraz podzespoły pokrewne.
Hamulce wciąż pozostają flagowymi produktami firmy SBS, jednak pod tą marką sprzedawanych jest dzisiaj o wiele więcej części samochodowych. Wysoko cenione są między innymi sprzęgła SBS. Do dystrybucji trafiają przede wszystkim pełne zestawy sprzęgieł, choć istnieje równie możliwość kupna pojedynczych elementów. Klienci coraz częściej oczekują dzisiaj możliwości dokonania pełnych zakupów u jednego producenta. Dlatego też producenci poszerzają swoje oferty. Z tego względu części samochodowe SBS to dzisiaj również elementy zawieszenia, a także części układu elektrycznego.
Scandinavian Brake Systems to przedsiębiorstwo założone w 1964 roku. Początkowo firma zajmowała się odnawianiem i naprawą części samochodowych układu hamulcowego. Dopiero po kilkunastu latach otworzono fabrykę w której zaczęły powstawać części samochodowe SBS. Dzisiaj firma z główną siedzibą w Kopenhadze posiada oddziały w kilku krajach europejskich, a jej produkty są dystrybuowane do kilkudziesięciu krajów na świecie. Autoczęści SBS to w głównej mierze części zamienne, które trafiają na aftermarket. Jednak pewną część linii produkcyjnej stanowią również części samochodowe wykorzystywane przez uznanych producentów samochodów. Części samochodowe SBS są dystrybuowane głównie w Europie i Ameryce Północnej.