- Liczba okładzin ciernych: 4
- Grubość [mm]: 17,5
- Długość [mm]: 122,8
- Wysokość [mm]: 53,2
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Okładzina hamulcowa: Ze ściętymi kantami
- System hamulcowy: Bosch
- Numer WVA: 23705
- Numer WVA: 23982
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C1X034ABE |
ABS | 37563 |
ACDELCO | AC827781D |
AISIN | BPOP-1001 |
AKEBONO | AN-4478WK |
AKEBONO | AN-4478WKE |
AKRON | 1050228 |
ALANKO | 10300324 |
ALLIED N | ADB31594 |
APEC | PAD1521 |
APEC | PAD1629 |
ASHIKA | 50-00-0075 |
ATE | 13.0460-3839.2 |
ATE | 13.0470-3839.2 |
ATE | 603839 |
ATE | LD3839 |
BARUM | BA2256 |
BBFREDLINE | 27OP006 |
BENDIX Bra | BC1920 |
BENDIX Bra | BV1920 |
BENDIX | 573204B |
BETTAPARTS | ABP1278 |
BETTAPARTS | PLU1278 |
BETTAPARTS | PLU2225 |
BLUEPRINT | ADZ94233 |
BORG BECK | BBP2000 |
BOSCH | 0 986 494 092 |
BOSCH | 0 986 495 237 |
BOSCH | BP1002 |
BOSCH | BP2191 |
BRAKE ENG | PA1693 |
BRAKE FIT | PD3064 |
BRAKEWORLD | BW4227 |
BRECK | 23982 00 702 10 |
BREMBO | P 23 169 |
BREMBO | P 59 051 |
BREMSI | BP3294 |
CHAMPION | 573204CH |
CIFAM | 822-321-2 |
COMLINE | CBP31594 |
DANAHER | DBP1989 |
DELPHI | LP1989 |
DELPHI | LP2478 |
DENCKERMAN | B110954 |
DIAMAX | N09379 |
DRIVE | DP1010.10.0037 |
E.T.F. | 12-1294 |
EUROBRAKE | 5502223635 |
EUROBRAKE | 5502223649 |
EUROFRIC | EDP1698 |
EUROREPAR | 1617262580 |
FAHREN | FBP0169 |
FAST | FT29565 |
FEBI | 16627 |
FERODO | FDB1920 |
FERODO | FDB1920W |
FERODO | FSL1920 |
FERRON | TOP04020044 |
FIAT | 71770082 |
FIAT | 71772818 |
FIAT | 77363942 |
FIAT | 77363974 |
FIAT | 77364477 |
FIAT | 77364517 |
FIAT | 77364919 |
FIRST LINE | FBP3643 |
FREMAX | FBP-1218-01 |
FRIGAIR | PD07.512 |
FRITECH | 330.2 |
FTE | BL2010A4 |
GALFER | B1.G102-0858.2 |
GIRLING | 6117004 |
GM | 1605184 |
GM | 1605353 |
GM | 1605359 |
GM | 93169174 |
GM | 93169254 |
GM | 93189815 |
GM | 93191698 |
H.HESS/HEL | 8DB 355 012-831 |
HBJAKOPART | J3600812 |
ICER | 181810 |
J&S Automo | VBP3044 |
JAPANPAR | PA-0075AF |
JAPKO | 500075 |
JPG | 1263603210 |
JPG | 1263604110 |
JURATEK | JCP194 |
JURID | 573204D |
JURID | 573204J |
JURID | 573652J |
KAISHIN | FK20034 |
KAMOKA | JQ1013840 |
KAVO PARTS | KBP-5562 |
KAWE | 0858 31 |
KLAXCAR | 24174z |
KRAFT AUTO | 6001698 |
LPR | 05P1247 |
MAG | 363916060361 |
MAG | PF0361 |
MAPCO | 6596 |
MAPCO | 6805 |
MAXGEAR | 19-0522 |
MAXGEAR | 19-3380 |
METELLI | 22-0321-2 |
MEYLE | 025 239 8217/W |
MEYLE | MBP0493 |
MIN | MDB2854 |
MIN | MDB3112 |
MOTAQUIP | LVXL1320 |
MS | 13046038392-SET-MS |
MS | 13046038392N-SET-MS |
NAPA | PBP7078 |
NATIONAL | NP2022 |
NK | 223635 |
OPEL | 1605153 |
OPEL | 1605184 |
OPEL | 1605226 |
OPEL | 1605258 |
OPEL | 1605353 |
OPEL | 1605357 |
OPEL | 1605359 |
OPEL | 93167073 |
OPEL | 93169174 |
OPEL | 93169254 |
OPEL | 93189815 |
OPEL | 93191697 |
OPEL | 93191698 |
OPEL | 95513810 |
OPENPARTS | BPA0858.31 |
OPTIMAL | 12324 |
OPTIMAL | BP-12324 |
Omnicraft | 2134846 |
PAGID | T1647 |
PAGID | T1995 |
PALIDIUM | P1-1019 |
PEMEBLA | JAPPA-0075AF |
PROTECHNIC | PRP1108 |
PROTECHNIC | PRP1108-3M |
PROTO | PC351110 |
QUARO | QP7566 |
QUINTON HA | BP1550 |
QUINTON HA | BP1824 |
RAICAM | RA.0760.3 |
RBRAKE | RB1810 |
REMSA | 0858.31 |
ROADHOUS | 2858.31 |
ROULUNDS | 927781 |
SASIC | 6216005 |
SCT | SP 406 PR |
SKF | VKBP 80017 A |
STOP | 573204S |
SWAG | 40 91 6627 |
Stark | SKBP-0010079 |
TEXTAR | 2370507 |
TEXTAR | 2398202 |
TEXTAR | 2428801 |
TOPRAN | 207 648 |
TRISCAN | 8110 24029 |
TRUPART | DP41521 |
TRUPART | DP41521RS |
TRUSTING | 330.2 |
TRW | GDB1700 |
TRW | GDB1700DTE |
Technika | 01635 |
VAICO | V40-8039 |
VAICO | V40-8039-1 |
VAUXH | 1605153 |
VAUXH | 1605184 |
VAUXH | 1605226 |
VAUXH | 1605258 |
VAUXH | 1605357 |
VAUXH | 93167073 |
VAUXH | 93169174 |
VAUXH | 93169254 |
VAUXH | 93189815 |
VAUXH | 93191697 |
VAUXH | 93191698 |
VAUXH | 95513810 |
VECO | VA1743 |
WAGNER | WBP23982A |
WOKING | P9583.31 |
WWA | 23288 |
WWA | 23982 |
ZIMMERMANN | 23982.180.1 |
ZIMMERMANN | 23982.180.2 |
ZTEC | BP23982.0 |
FIAT
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.