- Liczba okładzin ciernych: 4
- Grubość [mm]: 15,9
- Długość [mm]: 155,6
- Wysokość [mm]: 50,6
- Okładzina hamulcowa: Ze ściętymi kantami
- System hamulcowy: Tokico
- Numer WVA: 24529
- Numer WVA: 24530
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C15046ABE |
AISIN | BPMI-1005 |
AKRON | 1050220 |
ALANKO | 10300763 |
ALLIED N | ADB31584 |
APEC | PAD1519 |
APEC | PAD2106 |
ASHIKA | 50-05-504 |
ATE | 13.0460-5631.2 |
ATE | 605631 |
AYD | 11-60062AA |
BETTAPARTS | PLU1276 |
BETTAPARTS | PLU2130 |
BLUEPRINT | ADC44272 |
BORG BECK | BBP2054 |
BOSCH | 0 986 494 268 |
BOSCH | BP1180 |
BRAKE ENG | PA1808 |
BRAXIS | AB0187 |
BRECK | 24529 00 701 10 |
BREMBO | P 54 038 |
BREMSI | BP3296 |
CHAMPION | 572574CH |
COMLINE | CBP31584 |
DANAHER | DBP2074 |
DELPHI | LP2074 |
DELPHI | LP3313 |
DENCKERMAN | B111004 |
DON | PCP1114 |
DRIVE | DP1010.10.0003 |
E.T.F. | 12-1296 |
EUROBRAKE | 5502223033 |
EUROFRIC | EDP1872 |
EUROREPAR | 1617285380 |
FEBI | 16624 |
FERODO | FDB4023 |
FERODO | FSL4023 |
FI.BA | FBP1361 |
FIAT | 6000609714 |
FIAT | 6000609715 |
FREMAX | FBP-0859 |
FRIGAIR | PD16.507 |
FRITECH | 807.0 |
FTE | BL2528A1 |
GALFER | B1.G102-1483.2 |
GH | GH-412505 |
GIRLING | 6134359 |
H.HESS/HEL | 8DB 355 013-221 |
HBJAKOPART | J3605065 |
Hi-Q | SP1360 |
ICER | 181784 |
IPS PARTS | IBD-1501 |
J&S Automo | VBP3040 |
JAPANPAR | PA-504AF |
JAPKO | 50504 |
JPG | 3963600219 |
JURATEK | JCP4023 |
JURID | 572574J |
KAISHIN | FK6128 |
KALE | 24529 160 05 |
KAMOKA | JQ1018046 |
KAVO PARTS | BP-5552 |
KAVO PARTS | KBP-5520 |
KAWE | 1242 01 |
KEY PARTS | KBP2054 |
KLAXCAR | 24151z |
LPR | 05P1319 |
MAG | 363700454038 |
MAXGEAR | 19-1528 |
METELLI | 22-0791-0 |
METZGER | 1170820 |
MEYLE | 025 245 2916/PD |
MEYLE | 025 245 2916/W |
MEYLE | MBP0614 |
MEYLE | MBP1595PD |
MIN | MDB2882 |
MITSUBISHI | 4605A198 |
MITSUBISHI | 4605A284 |
MITSUBISHI | 4605A623 |
MITSUBISHI | 4605B158 |
MITSUBISHI | 4605B233 |
MITSUBISHI | MZ690356 |
MK K | D6128M |
MOPR | MBP1565 |
MOTAQUIP | LVXL1336 |
MS | 13046056312N-SET-MS |
MTR | 12160817 |
NAPA | NBP1629 |
NAPA | PBP7300 |
NIPPARTS | J3605050 |
NK | 223033 |
NPS | M360I17 |
OPENPARTS | BPA1242.01 |
OPTIMAL | 12371 |
OPTIMAL | BP-12371 |
PAGID | T1688 |
PALIDIUM | C010-11 |
PROTECHNIC | PRP1333 |
PROTECHNIC | PRP1333-3M |
QSP | QSPWBP0259 |
QUINTON HA | BP1565 |
RAICAM | RA.0975.0 |
RBRAKE | RB1784 |
REMSA | 1242.01 |
RIDEX | 402B0439 |
ROADHOUS | 21242.01 |
SAMKO | 5SP1319 |
SBS | 1501223033 |
SCT | SP 333 |
SCT | SP 333 PR |
SKF | VKBP 80331 A |
STELLOX | 000 088-SX |
STOP | 572574S |
SWAG | 80 91 6624 |
Stark | SKBP-0010441 |
TEXTAR | 2452901 |
TRISCAN | 8110 42026 |
TRUPART | DP41519RS |
TRUSTING | 807.0 |
TRW | GDB2124 |
TRW | GDB3435 |
VAICO | V37-0028 |
VALEO | 301893 |
WAGNER | WBP24529A |
WOKING | P13423.01 |
WWA | 24529 |
WWA | 24530 |
ZIMMERMANN | 24529.160.1 |
ZTEC | BP24529.0 |
FIAT
|
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.