- Długość [mm]: 164,7
- Szerokość [mm]: 66,4
- Oznaczenie kontrolne: ECE R90 Approved
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Grubość 1 [mm]: 19
- Długość kabli: 260
- Ciężar [kg]: 2,262
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
Dodaj opinię
(25.02.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet SWAG 55 91 6207 (Oś tylna)
(16.05.2013)
Opinia wystawiona dla Czujnik zużycia klocków hamulcowych SWAG 20 92 3121 (Oś przednia po obydwu stronach)
(16.05.2013)
Opinia wystawiona dla Czujnik zużycia klocków hamulcowych SWAG 20 92 3121 (Oś przednia po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37635 |
A.B.S. | P56069 |
ABE | C21056ABE |
AKEBONO | AN-7047K |
APEC | PAD1542 |
ASAM | 71716 |
ASHIKA | 51-01-100 |
ASIMCO | KD7614 |
ATE | 13.0460-4861.2 |
BBFREDLINE | 27NI052 |
BENDIX Bra | BPD1514 |
BENDIX | 510655 |
BLUEPRINT | ADN142141 |
BORG BECK | BBP2190 |
BOSCH | 0 986 494 239 |
BRAKE ENG | PA1764 |
BRAXIS | AB0477 |
BREMBO | P 56 069 |
BREMSI | BP3361 |
BSF | 20347 |
CAR | PNT5151 |
CASALS | BKM5168 |
CIFAM | 822-212-9 |
COMLINE | ADB16031 |
COMLINE | CBP16031 |
DELPHI | LP2185 |
DON | PCP1692 |
DT SPARE P | 7.92615 |
DYNAMATRIX | DBP4156 |
DYNAMATRIX | DBP707 |
E.T.F. | 12-1361 |
FAST | FT29573 |
FEBI | 116409 |
FERODO | FVR4156 |
FIT | FP3346E |
FOMAR | FO 934181 |
FRITECH | 221.9 |
FTE | 9500069 |
FTE | BL2167A1 |
GIRLING | 6134409 |
GRC Ultra | GMD1487A |
HELLA | 8DB 355 005-431 |
HELLAPAGID | 8DB 355 005-431 |
Hi-Q | SP2638 |
IAP | 704-13174 |
ICER | 141848 |
JAPANPAR | PP-100AF |
JAPKO | 51100 |
KAISHIN | FK10189 |
KAVO PARTS | KBP-6591 |
KAWE | 0651 32 |
KLAXCAR | 24380z |
LPR | 05P1515 |
LPR | 05P1515K |
MAG | 363700034077 |
MAG | 363700456069 |
MAG | 363710034077 |
MAG | 363916061179 |
MANDO | MBF016001 |
MAXGEAR | 19-3896 |
MDR | MRP-2100 |
METELLI | 22-0212-9 |
MEYLE | 025 291 2120 |
MIN | MDB3061 |
MOTAQUIP | LVXL1427 |
Motrio | 8550502416 |
NECTO | FD7378V |
NIBK | PN0073W |
NIPPARTS | N3611062 |
NISSA | D4060-MB40A |
NISSHINBO | NP2090 |
NPS | N361N08 |
OPENPARTS | BPA0651.32 |
OPTIMAL | 12304 |
OPTIMAL | BP-12304 |
PAGID | C4077 |
PROTECHNIC | PRP1101 |
QH TALBROS | BP1622 |
QUINTON HA | BP1622 |
RAICAM | RA.1073.0 |
RBRAKE | RB1848 |
RECOFICIAL | 141848 |
REMSA | 0651.32 |
REMY | RAP1210 |
RIDEX | 402B1260 |
ROADHOUS | 2651.32 |
SAMKO | 5SP1515 |
SAMKO | 5SP1515K |
SB | BP43073W |
SIGMAUTO | SPB361 |
SKF | VKBP 91061 E |
ST-TEMPLIN | 03.120.8700.630 |
STELLOX | 000 183-SX |
Stark | SKBP-0011856 |
TEXTAR | 2912113 |
TOMEX | TX 11-112 |
TREVI | PF1662 |
TRISCAN | 8110 14052 |
TRUSTING | 221.9 |
TRW | GDB3440 |
VALEO | 302291 |
VALEO | 541739 |
VALEO | 670976 |
VALEO | 872001 |
VILLAR | 626.1515 |
VILLAR | 626.1515K |
WAGNER | WBP29121C |
WEEN | 151-2715 |
WOKING | P7513.32 |
ZEKKERT | BS-2966 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.