- Grubość [mm]: 13
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
- Numer WVA: 20066
- Ciężar [kg]: 0,79
Dodaj opinię
(18.12.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TEXTAR 2568801
(23.05.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TEXTAR 2395401
(19.05.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TEXTAR 2395401
Producent | Numery OEM |
---|
AKEBONO | AN200K |
APEC | PAD778 |
BLUEPRINT | ADC44234 |
BREMBO | P54011 |
DYNAMATRIX | DBP1010 |
FERODO | FDB1010 |
FUJI BRAKE | AFP152 |
HELLAPAGID | 355028951 |
HELLAPAGID | 8DB355028951 |
INTIMA | MD6013 |
JAPANPAR | PP593AF |
KAWE | 021700 |
MIN | MDB1352 |
MITSUBISHI | MB407390 |
MITSUBISHI | MB572198 |
MITSUBISHI | MB858521 |
MITSUBISHI | MR389570 |
MITSUBISHI | MZ690022 |
MITSUBISHI | MZ690042 |
MK Kashiya | D6013 |
NIBK | PN3152 |
NISSA | AY060MT001 |
NISSHINBO | NP3033 |
NISSHINBO | PF3152 |
PAGID | T0899 |
REMSA | 021700 |
ROADHOUS | 221700 |
WOKING | P317300 |
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Textar to popularna marka samochodowych układów hamulcowych i ich poszczególnych elementów składowych. Marka ma szeroko rozbudowaną dystrybucję na międzynarodowym rynku części zamiennych, a także dostarcza części na pierwszy montaż do wielu popularnych marek samochodowych.
Firma już na samym początku swojej działalności postawiła sobie za cel produkowanie samochodowych części zamiennych na rynek wtórny, które ze względu na swoje właściwości techniczne i poziom jakości nie będą w niczym gorsze niż części samochodowe wykorzystywane na pierwszy montaż fabryczny.
Textar specjalizuje się w produkcji przede wszystkim części do układów hamulcowych wykonanych z wysokiej jakości odlewów, dzięki czemu posiadają wysoki poziom odporności na ścieranie i odkształcenia termiczne. Katalog marki Textar jest jednak nieustannie uzupełniany w kolejne numery referencyjne i aktualnie w ofercie można znaleźć także elementy sprzęgła a także części układu zawieszenia oraz podzespoły elektryki samochodowej.
Textar produkuje części samochodowe do różnych modeli samochodów osobowych i dostawczych, marek europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Wysoki poziom jakości produkcji marki stanowi gwarancję niezawodności w każdych warunkach pracy – nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Produkcja części samochodowych Textar odbywa się przy użyciu innowacyjnych technologii i nowoczesnych materiałów, a także przy obowiązkowym spełnianiu nowoczesnych standardów jakości.