Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 36544 |
APEC | PAD324 |
APEC | PAD496 |
ATE | 13.0460-3903.2 |
BENDIX | 571262B |
BOSCH | 0 986 466 311 |
BRAKE ENG | PA292 |
DELPHI | LP175 |
FERODO | FDB402 |
ICER | 180469 |
JURID | 57 126 2J |
LDV | GBP616 |
MGA | 146 |
MIN | MDB1315 |
NECTO | FD620A |
PAGID | T6006 |
PEUGE | 424514 |
PEUGE | 424821 |
PEUGE | 424837 |
PEUGE | 424838 |
PEUGE | 424881 |
PEUGE | 425021 |
PEUGE | 425023 |
PEUGE | 425025 |
PEUGE | 425136 |
QUINTON HA | BP252 |
REMSA | 0163.02 |
ROADHOUS | 2163.02 |
ROULUNDS | 428781 |
TALBO | 9150972380 |
TALBO | VBP302 |
TEXTAR | 20631 18005 |
TEXTAR | 2063101 |
TRW | GDB280 |
TRW | GDB386 |
UNI | GBP616 |
UNI | GBP700 |
UNI | GBP700AF |
VALEO | 540307 |
VALEO | 598175 |
ALPINE
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Vema to włoskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją części samochodowych z różnych kategorii. Wśród specjalności producenta wymienić należy na pewno elementy układu kierowniczego. Końcówki drążka kierowniczego to części, które są wyjątkowo wysoko cenione za jakość i wytrzymałość.
Części samochodowe Vema to również rozmaite elementy zawieszenia. Doceniane przez fachowców i użytkowników są między innymi wahacze Vema. Firma produkuje również części układów chłodniczych oraz elementy metalowo-gumowe do skrzyni biegów i nie tylko. Na uwagę zasługują również zestawy naprawcze Vema, a wśród nich zestawy naprawcze drążków kierowniczych.
Auto części Vema to elementy przeznaczone na rynek wtórny. Producent dokłada jednak starań, aby zapewnić najwyższą jakość produktów, dzięki czemu nie odbiegają one pod tym względem od części oryginalnych. Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Vema produkuje części samochodowe przeznaczone do aut różnego pochodzenia, z naciskiem na pojazdy europejskie. Główną grupę docelową klientów firmy Vema stanowią posiadacze samochodów marki Fiat.
Vema to włoska marka, która powstała już w 1970 roku. Początkowo było to niewielkie przedsiębiorstwo z siedzibą w Cagliari. Z czasem firma zaczęła odnosić sukcesy, co spowodowało konieczność budowy kolejnych oddziałów. Dzisiaj Vema posiada już 4 zakłady produkcyjne – wszystkie zlokalizowane na terenie Włoch. Obszarem dystrybucji części samochodowych Vema nie są jednak tylko Włochy, ale również wiele innych krajów europejskich. Coraz odważniej firma poczyna sobie również na rynkach pozaeuropejskich.