- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
- Ilość połączeń: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 70862 |
AIC | 73508 |
AKRON-MALÒ | 116223 |
AUTOMEGA | 160109510 |
Alfa e-Par | AF08035 |
Aslyx | AS-535576 |
BGA | FA9501 |
BIRTH | 80336 |
BOGAP | L4246100 |
BORG BECK | BTS1131 |
CAUTEX | 750871 |
CSV ELECTR | CBR3556 |
ESEN SKV | 20SKV609 |
FARE SA | 29882 |
FEBI | 179520 |
FIRST LINE | FTS1131 |
GM | 25192985 |
GM | 55562048 |
GOOM | CF-0178 |
IMPERGOM | 90629 |
JPG | 1214500500 |
KRAFTVOLL | 08100220 |
MAPCO | 28327 |
MAXGEAR | 18-0834 |
MEATDORIA | 93556 |
METALCAUCH | 30240 |
MEYLE | 614 226 0000 |
MI.R.A. | 15/2837 |
MOTORAD | CH7042 |
MTR | 12176161 |
NANFENG | NF0600 |
NTY | CTM-PL-016 |
OPEL | 13 38 022 |
OPEL | 13 38 487 |
OPEL | 97143189 |
OSSCA | 28820 |
PATRON | P29-0056 |
PLYOM | P750871 |
QUINTON HA | QTH854CF |
RECOFICIAL | CBR3556 |
STC | T430240 |
SWAG | 33 10 4944 |
TOPRAN | 208 977 |
TRICLO | 468524 |
VAUXH | 25192985 |
VAUXH | 5562048 |
VEMA | 460004 |
VEMA | VE80336 |
VEMO | V40-99-1102 |
WE PARTS | 421850109 |
WILMINK | WG1938306 |
WILMINK | WG2216446 |
WILMINK | WG2230936 |
WILMINK | WG2263480 |
WXQP | 561453 |
alp | ALP-006083 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Flansza, zwana również kołnierzem, to element łączący poszczególne części instalacji. Przede wszystkim umożliwia stabilne połączenie rur. W samochodach flanszę wykorzystuje się m.in. jako łączenie układu chłodzenia z silnikiem. Element ten występuje także na łożyskach, w skrzyni biegów czy na wałach.
Przeważnie kołnierz to część stalowa, ewentualnie może by również wykonana z żeliwa. Sporadycznie, w mniej strategicznych miejscach, możliwy jest również montaż flanszy z tworzywa sztucznego. Niemniej jednak jest to rzadkością, gdyż tworzywa sztuczne nie wykazują wystarczających właściwości wytrzymałościowych. Kołnierz natomiast nieustannie poddawany jest próbie wytrzymałości. Flansza pracuje w trudnych warunkach, często w wyjątkowo wysokiej temperaturze. Ponadto, w otoczeniu kołnierza panuje wilgoć. Oczywiście element ten narażony jest również na uszkodzenia mechaniczne.
Kołnierze to konstrukcje pełniące nieco podobne funkcje co zawory. Wykazują się one jednak większą trwałością. Części te montuje się wszędzie tam, gdzie wymagana jest absolutna szczelność instalacji, a pęknięcia czy ubytki są wyjątkowo niepożądane. Wysokiej jakości flansze to części bardzo wytrzymałe, które rzadko ulegają awariom. Niemniej jednak po latach użytkowania mogą się pojawić problemy ze szczelnością łączenia. Przeważnie są one konsekwencją pojawienia się korozji. Ponadto, niższej jakości materiał może ulec zużyciu. Jakakolwiek nieszczelność kołnierza, bez względu na jej przyczynę, oznacza konieczność jak najszybszej konsultacji z mechanikiem.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.