- Liczba otworów do mocowania: 8
- Maks. luz pochylenia [mm]: 1,6
- Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 18
- Ilość zębów: 6
- Ciężar [kg]: 14,637
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AP AUTOMOT | SFC47001 |
CLUTCHNUS | MCK3186AF |
CLUTCHNUS | MCK3186F |
CLUTCHNUS | MCK3186FCSC |
EXEDY | FMFD004 |
FORD USA | 4C116477BA |
FORD USA | 4C116477DA |
FORD USA | 4C116477DB |
FORD | 1 748 420 |
FORD | 1 858 770 |
FORD | 4 568 121 |
FRIGAIR | 0238.3005 |
KAWE | DMF180 |
KM GERMANY | 69 2166 |
KRAFTTECH | W00255J9 |
KRAFTTECH | W00260B29 |
LUCAS | LKCA640043F |
LUCAS | LKCA640054F |
LUK | 415 0388 10 |
MAG | 360020018310 |
SACHS | 2294 501 177 |
STARLINE | SL 4DS1299 |
VALEO | 836523 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.
Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.
Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.
Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.
Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.
KM Germany to niemiecka firma, która swoją historię rozpoczęła w 1988 roku. Mimo iż jest to dość młode przedsiębiorstwo na rynku motoryzacyjnym, na którym nie brakuje firm z bogatą historią, zyskała uznanie nie tylko wśród rodzimych odbiorców. KM Germany docenia wielu klientów w całej Europie, a także i na świecie.
W ofercie KM Germany znajdziemy przede wszystkim komplety sprzęgieł oraz pojedyncze elementy sprzęgła hydraulicznego. Ponad 200 produktów niemieckiej marki produkowane jest z przeznaczeniem dla:
Części KM Germany są tworzone głównie z myślą o pojazdach produkowanych w Europie i po części w Azji (w mniejszym stopniu).
Dziś KM Germany jest jednym z ważniejszych producentów części do samochodów, który liczy się na międzynarodowym rynku motoryzacyjnym. To zasługa wysokiej specjalizacji, na którą postawiło przedsiębiorstwo. Chodzi o sprzęgło i jego osprzęt, którym firma poświęca wyjątkowo dużo uwagi, doskonaląc nieustannie oferowany przez siebie produkt.
Dzięki wysokiej klasy specjalistom i wyjątkowej uważności w trakcie produkcji sprzęgła KM Germany są sprzedawane w ponad 100 krajach. Ponadto, firma posiada niemal 5000 referencji, a oferta jest stale rozbudowywana.