- Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem lewostronnym
- Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
- Rozmiar gwintu 1: M24x1.5
- Parzyste numery artykułów: BTR4380
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUGER | 10019 |
AUGER | 10020 |
BOGE | BRE0749 |
BORG BECK | BTR4301 |
DITAS | A3-2072 |
DITAS | A3-2109 |
DITAS | A3-2110 |
DITAS | A3-2142 |
DITAS | A3-2146 |
DITAS | A4-110 |
FEBI | 18338 |
FEBI | 3132 |
FEBI | 3135 |
FIRST LINE | FTR4301 |
HEYD | D 66.26 |
HEYD | D 66.27 |
HEYD | KL 61.23 |
HEYD | KL 61.24 |
HEYD | VV 51.28 |
IVECO | 0 0798 4276 |
IVECO | 0 0855 8524 |
IVECO | 0 0855 8527 |
IVECO | 0 4248 7165 |
IVECO | 0 9319 4627 |
IVECO | 0798 4276 |
IVECO | 0855 8524 |
IVECO | 0855 8527 |
IVECO | 4248 7165 |
IVECO | 798 4276 |
IVECO | 855 8524 |
IVECO | 855 8527 |
IVECO | 9319 4626 |
IVECO | 9319 4627 |
IVECO | 93194626 |
LEMFO | 030 111 191 000 |
LEMFO | 11380 |
LEMFO | 11380 01 |
LEMFO | 11380 02 |
LEMFO | 11380 03 |
LEMFO | 11380 04 |
LEMFO | 11381 |
LEMFO | 11381 01 |
LEMFO | 11381 02 |
LEMFO | 11381 03 |
LEMFO | 19674 |
LEMFO | 19674 01 |
LEMFO | 19886 |
LEMFO | 19886 01 |
LEMFO | 27544 |
LEMFO | 27544 01 |
LEMFO | 30190394000 |
MERCE | 000 330 12 35 |
MERCE | 000 330 13 35 |
MERCE | 000 330 75 35 |
MERCE | 000 330 76 35 |
MERCE | 000 338 34 29 |
MERCE | 000 338 35 29 |
MERCE | 0003301335 |
MERCE | 0003309835 |
MERCE | 001 330 00 35 |
MERCE | 002 330 13 35 |
MERCE | 002 330 14 35 |
MERCE | 3309835 |
MEYLE | 036 020 0021 |
MEYLE | 036 020 0022 |
MEYLE | 236 020 0021 |
MEYLE | 360200022 |
MOOG | DB-ES-1083 |
MOOG | DBES1084 |
OCAP | 186 612 |
OCAP | 186449 |
OCAP | 186612 |
OCAP | 186944 |
OCAP | 196 612 |
OCAP | 196449 |
OCAP | 196612 |
OCAP | 196944 |
OPTIMAL | G1-728 |
OPTIMAL | G1-729 |
OPTIMAL | GL-10122 |
OPTIMAL | GL-10124 |
OPTIMAL | GL-10128 |
PE | 012.062-00 |
PE | 012.062-00A |
PE | 012.063-00 |
PE | 012.063-00A |
PE | 142.013-00 |
PE | 142.053-00 |
PE | 142.053-00A |
PE | 142.054-00A |
RTS | 91-02203-1 |
RTS | 91-02203-2 |
RUV | 925192 |
RUV | 925193 |
SAMPA | 97.032 |
SAMPA | 97.033 |
SASIC | T731023 |
SASIC | T731024 |
SIDEM | 50836 |
SIDEM | 50837 |
SIDEM | 681431 |
SPIDAN | 45596 |
SPIDAN | 45598 |
ST-TEMPLIN | 05.030.1907.410 |
ST-TEMPLIN | 05.030.1980.860 |
ST-TEMPLIN | 1907.4 |
SWAG | 99 90 3132 |
SWAG | 99 90 3135 |
TRW | JTE3003 |
TRW | JTE3004 |
UNI | GSJ3951 |
UNI | UGCGSJ3951 |
VOLVO | 1696919 |
VOLVO | 1696920 |
VOLVO | 85125134 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.