Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Końcówka wtrysku CEVAM 810023

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
810023
Końcówka wtrysku CEVAM 810023
  • Końcówka wtrysku CEVAM 810023 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
CEVAM
Seria:
TEAMEC
Numer katalogowy:
BX-CRI1
Preparat paliwowy:
Common Rail (CR)

Common Rail jest to rodzaj układu wtrysku paliwa, wykorzystywany w silnikach Diesla. W systemie tym pompa paliwowa nie tłoczy paliwa bezpośrednio do wtryskiwaczy, lecz do wspólnej szyny która jest także akumulatorem paliwa. Wtryskiwacze po otrzymaniu impulsu elektrycznego otwierają się i rozpylają paliwo w komorze spalania.

Dowiedz się więcej

Dla numeru OE:
0445110008
Dla numeru OE:
0445110044
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Bez pierżcienia uszczelniającego
Ograniczenia producenta:
BOSCH
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wtryskiwacz / końcówka wtrysku / korpus wtryskiwacza / PDE 810023 firmy CEVAM

Parametry:
  • Preparat paliwowy: Common Rail (CR)
  • Dla numeru OE: 0445110008
  • Dla numeru OE: 0445110044
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierżcienia uszczelniającego
  • Ograniczenia producenta: BOSCH

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 810023 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CEVAM 0445110008
CEVAM 0445110044
CEVAM 0986435003
FIAT 9456182380
FIAT 9456182480
PSA 198058
PSA 198071
PSA 198072
PSA 96255425
PSA 96375360

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wtryskiwacz / końcówka wtrysku / korpus wtryskiwacza / PDE 810023 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Wtryskiwacz / końcówka wtrysku / korpus wtryskiwacza / PDE

Wtryskiwacz to element bezpośrednio odpowiedzialny za wtłoczenie paliwa do cylindra. Jego zadaniem jest dostarczenie właściwej ilości paliwa pod odpowiednim ciśnieniem. Zasadniczo wtryskiwacz jest kolejnym elementem w układzie znajdującym się za pompą paliwa. To właśnie pompa dostarcza mu paliwa, jednak obecnie wielu producentów pojazdów stosuje inne rozwiązanie, w postaci instalacji pompowtryskiwaczy. Układ z pompowtryskiwaczem określany jest jako wtrysk pde. Kiedyś wtryskiwacze były sterowane hydraulicznie lub elektromechanicznie. Dzisiaj rozwiązania te są już bardo rzadko spotykane, a wtrysk to układ czysto elektroniczny. O jego działaniu decyduje układ komputerowy, odpowiedzialny za precyzję działania elementu.

Konsekwencją niesprawności wtryskiwacza są problemy z pracą silnika. Niedostateczna ilość paliwa bądź też niewystarczające ciśnienie wtrysku to przyczyna problemów z zapłonem. Z tego też względu usterki wtryskiwaczy często bywają błędnie interpretowane jako awaria układu zapłonowego. Objawy w obu przypadkach są zbliżone, należą do nich: problemy z odpaleniem silnika, niespodziewane gaśnięcie silnika, a także nierówne obroty.

Elementy końcowe układu, odpowiedzialne za wtrysk paliwa do cylindra, występują zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. O ile w przypadku tych pierwszych są to elementy niezwykle wytrzymałe, o tyle w przypadku diesla dosyć często dochodzi do awarii wtryskiwaczy. Czasami ma to miejsce po przejechaniu zaledwie kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Jest to efekt dużych obciążeń, jakim poddawane są wtryskiwacze wtłaczające paliwo do silnika wysokoprężnego.

CEVAM

Cevam to marka, która powstała w 1986 roku. Niemniej ludzie stojący za jej założeniem działają w branży o co najmniej kilkanaście lat dłużej. Początkowo firma działała jedynie na lokalnym rynku francuskim. Z czasem jednak rozpoczęła ekspansję na inne rynki europejskie, zakładając nawet spółki zależne w niektórych krajach. Obecność części Cevam jest szczególnie widoczna w Hiszpanii i w Polsce. W Hiszpanii stworzono spółkę córkę Cevam, czyli Cevam Iberica z siedzibą w Barcelonie. Natomiast w Polsce mieści się fabryka auto części Cevam.

Profil działalności firmy jest bardzo ściśle określony. Przedsiębiorstwo zajmuje się regeneracją i sprzedażą alternatorów. Uzupełnienie oferty stanowią, również regenerowane, rozruszniki i półosie. Firma jest prawdziwym specjalistą w zakresie regeneracji podzespołów, doprowadzając je do stanu technicznego na poziomie stanu pierwotnego. Regenerowany alternator Cevam to szansa na wejście w posiadanie taniego, a przy tym niezawodnego urządzenia.

Cevam to firma będąca w swojej wąskiej specjalności jednym z liderów rynku europejskiego. Firma produkuje części w kilku fabrykach oraz jest właścicielem licznych mniejszych spółek. Natomiast części Cevam są znane w większości krajów na Starym Kontynencie.

Cechy Części

Common Rail (CR)
Common Rail jest to rodzaj układu wtrysku paliwa, wykorzystywany w silnikach Diesla. W systemie tym pompa paliwowa nie tłoczy paliwa bezpośrednio do wtryskiwaczy, lecz do wspólnej szyny która jest także akumulatorem paliwa. Wtryskiwacze po otrzymaniu impulsu elektrycznego otwierają się i rozpylają paliwo w komorze spalania.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze