Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Końcówka wtrysku VEMO V25-11-0011

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
V25-11-0011
Końcówka wtrysku VEMO V25-11-0011
  • Końcówka wtrysku VEMO V25-11-0011 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

1980,00 zł
w tym 23% VAT
Rodzaj paliwa:
Olej napędowy

Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Dowiedz się więcej

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla V25-11-0011 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CITRO 9801125480
DELPHI HRD666
DT SPARE P 13.43000
ERA 780069
FEBI 179055
FORD 1717686
FORD 1728574
FORD 1746967
FORD 1840747
FORD BK2Q-9K546-AG
FORD RMBK2Q9K546AG
INTERMOTOR 87353
INTERMOTOR DI674
MEATDORIA 74040
METZGER 0871021
PEUGE 9801125480
SIDAT 83.1957
VDO A2C59517051

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wtryskiwacz / końcówka wtrysku / korpus wtryskiwacza / PDE V25-11-0011 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika w 2024? Jakie efekty to przynosi?

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika?

Jeśli opona jest stopą samochodu, to amortyzator pełni rolę kolana. Tak jak chodzenie z niesprawnym kolanem jest trudne, tak trudna jest jazda z uszkodzonym amortyzatorem. Na szczęście, amortyzatory – w odróżnieniu od kolan – możemy śmiało wymieniać na nowe. Ile przyjdzie nam za taką wymianę amortyzatorów u mechanika zapłacić w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Lato to czas wakacyjnych wyjazdów, długich podróży i... gorącego powietrza. A skoro powietrze gorące, więc i klimatyzacja pracuje na pełnych obrotach. Zamknięte szyby i intensywnie pracująca klimatyzacja mogą jednak prowadzić do problemów z jakością powietrza w kabinie samochodu. Jak sobie z tym poradzić, aby każda wakacyjna podróż była komfortowa i przyjemna?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika w 2024? Co decyduje o końcowej cenie tej usługi?

Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika?

Rozrząd odpowiada za synchronizację pracy zaworów i tłoków, a jego wymiana to proces skomplikowany i wymagający niemałej precyzji. Niewielu kierowców jest w stanie zająć się tym samodzielnie, dlatego też warto wiedzieć, jakie są koszty związane z tą usługą. Ile zapłacimy za wymianę rozrządu u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Jak często przychodzi nam za to płacić?

Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika?

Wymiana tarcz hamulcowych to jeden z podstawowych zabiegów serwisowych, jakie muszą być regularnie przeprowadzane w każdym samochodzie. Wprawdzie istnieje sporo wymian, które wykonujemy częściej, ale mało która z nich jest równie istotna. Ile zapłacimy za jej przeprowadzenie w warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >

Wtryskiwacz / końcówka wtrysku / korpus wtryskiwacza / PDE

Wtryskiwacz to element bezpośrednio odpowiedzialny za wtłoczenie paliwa do cylindra. Jego zadaniem jest dostarczenie właściwej ilości paliwa pod odpowiednim ciśnieniem. Zasadniczo wtryskiwacz jest kolejnym elementem w układzie znajdującym się za pompą paliwa. To właśnie pompa dostarcza mu paliwa, jednak obecnie wielu producentów pojazdów stosuje inne rozwiązanie, w postaci instalacji pompowtryskiwaczy. Układ z pompowtryskiwaczem określany jest jako wtrysk pde. Kiedyś wtryskiwacze były sterowane hydraulicznie lub elektromechanicznie. Dzisiaj rozwiązania te są już bardo rzadko spotykane, a wtrysk to układ czysto elektroniczny. O jego działaniu decyduje układ komputerowy, odpowiedzialny za precyzję działania elementu.

Konsekwencją niesprawności wtryskiwacza są problemy z pracą silnika. Niedostateczna ilość paliwa bądź też niewystarczające ciśnienie wtrysku to przyczyna problemów z zapłonem. Z tego też względu usterki wtryskiwaczy często bywają błędnie interpretowane jako awaria układu zapłonowego. Objawy w obu przypadkach są zbliżone, należą do nich: problemy z odpaleniem silnika, niespodziewane gaśnięcie silnika, a także nierówne obroty.

Elementy końcowe układu, odpowiedzialne za wtrysk paliwa do cylindra, występują zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. O ile w przypadku tych pierwszych są to elementy niezwykle wytrzymałe, o tyle w przypadku diesla dosyć często dochodzi do awarii wtryskiwaczy. Czasami ma to miejsce po przejechaniu zaledwie kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Jest to efekt dużych obciążeń, jakim poddawane są wtryskiwacze wtłaczające paliwo do silnika wysokoprężnego.

VEMO

Vemo to marka należąca do korporacji Vierol AG, która jest producentem części samochodowych o globalnym zasięgu. Części samochodowe Vemo to przede wszystkim elementy układu recyrkulacji spalin. Zarówno kolektory wydechowe Vemo, jak i sondy lambda od tego producenta, uchodzą za jedne z najtrwalszych, co w przypadku elementów tego układu jest szczególnie istotne.

Poza wymienionymi auto częściami, wśród produktów marki Vemo znajdują się również m.in. elementy układu klimatyzacji. Skraplacze, jak również sprężarki klimatyzacji Vemo to produkty bardzo wydajne, które przed trafieniem do sprzedaży przechodzą szereg testów jakościowych. Ponadto, pod marką Vemo, Vierol AG sprzedaje również części układu zapłonowego. W ofercie znajdują się przede wszystkim cewki i świece zapłonowe. Coraz istotniejszą linię produktową stanowią także akumulatory Vemo. Poza wymienioną wcześniej sondą lambda, w ofercie marki Vemo znajdują się również różne inne czujniki montowane w nowoczesnych pojazdach. Producent oferuje również wyjątkowo efektywne zestawy naprawcze w ramach kategorii Vemo Expert Kits+.

Vemo to marka części samochodowych przeznaczonych głównie na rynek wtórny. Niemniej jednak niektóre autoczęści Vemo trafiają również do producentów samochodów, którzy wykorzystują je podczas pierwszego montażu. Części samochodowe Vemo to elementy przeznaczone do samochodów wielu różnych marek. Przede wszystkim jednak pasują one do niemieckich pojazdów, takich jak Mercedesy, Volkswageny czy Audi. Marka Vemo powstała w 1998 roku, natomiast jej właściciel – Vierol AG – działa na rynku od niespełna 40 lat.

Cechy Części

Olej napędowy
Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze