Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 83000 |
3RG | 83500 |
AIC | 56287 |
AKRON-MALÒ | 120026 |
AUGER | 90338 |
Aslyx | AS-200276 |
Aslyx | AS-506192 |
BBR | 001-30-11467 |
BGA | PK0901 |
BIRTH | 40510 |
BIRTH | 4186 |
CAUTEX | 756770 |
CAUTEX | 95.2033 |
CHRYS | 05073890AA |
CHRYS | 06104479AA |
CHRYS | 5073890AA |
CHRYS | K06104479AA |
CORTECO | 220118S |
DT SPARE P | 9.29018 |
ELRING | 587.830 |
ELRING | 878.020 |
ENERGY | NE00734 |
EVOBU | 000 438 06 71 |
EVOBU | 000910 012000 |
EVOBU | 002 997 34 30 |
EVOBU | 007604 012102 |
EVOBU | 123 997 01 30 |
EVOBU | 123 997 04 30 |
EVOBU | 385 997 00 30 |
EVOBU | A000 438 06 71 |
EVOBU | A000910 012000 |
EVOBU | A002 997 34 30 |
EVOBU | A007604 012102 |
EVOBU | A123 997 01 30 |
EVOBU | A123 997 04 30 |
EVOBU | A385 997 00 30 |
FA1 | 862.364.001 |
FA1 | 862.364.021 |
FARE SA | 16495 |
FEBI | 05961 |
FEBI | 5961 |
GOOM | OP-0021 |
JEEP | 05073890AA |
JEEP | K05073890AA |
KS TOOLS | 430.0014 |
KS TOOLS | 430.1014 |
KS TOOLS | 430.2014 |
MEC-DIESEL | 600671 |
MERCE | 000 438 06 71 |
MERCE | 000910 012000 |
MERCE | 002 997 34 30 |
MERCE | 007604 012102 |
MERCE | 123 997 01 30 |
MERCE | 123 997 04 30 |
MERCE | 385 997 00 30 |
MERCE | A000 438 06 71 |
MERCE | A000910 012000 |
MERCE | A002 997 34 30 |
MERCE | A007604 012102 |
MERCE | A123 997 01 30 |
MERCE | A123 997 04 30 |
MERCE | A385 997 00 30 |
METALCAUCH | 00678 |
METALCAUCH | 04179 |
METZGER | 8030037 |
METZGER | 8030099 |
MTR | 10723555 |
OPTIMAL | PA-024 |
PE | 076.175-00A |
SAMPA | 096.1611 |
SETRA | 000910 012000 |
SETRA | 002 997 34 30 |
SETRA | 385 997 00 30 |
SETRA | A000910 012000 |
SETRA | A002 997 34 30 |
SETRA | A385 997 00 30 |
STC | T400678 |
STC | T404179 |
SWAG | 99 90 5961 |
Storm | F0635 |
TOPRAN | 400 305 |
TRICLO | 323098 |
TRISCAN | 9500 1011 |
TTC | 02.43.117 |
TTC | 02.67.003 |
VAICO | V30-2002 |
VANHE | 862.364.021 |
VEMA | 366 |
VEMA | 507 |
WILMINK | WG1083866 |
WILMINK | WG1426961 |
WILMINK | WG1432738 |
WILMINK | WG1766629 |
WILMINK | WG1836714 |
WILMINK | WG1888323 |
WILMINK | WG2186230 |
CHRYSLER
|
JEEP
|
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Korek spustowy miski olejowej to gwintowany kołek z łbem, czasem pustym i z wbudowanym zaworem. Służy do zwiększania ciśnienia w otworze spustowym w misce olejowej.
Tę część i jej gniazdo montażowe należy oczyścić z brudu i rdzy przed wkręceniem korka do miski olejowej. Jeśli jest to możliwe, należy użyć magnetycznych korków spustowych. Obniżają one ryzyko przedwczesnego zużycia silnika i służą jako dodatkowy wskaźnik jego stanu. Jeśli gwint w misce olejowej jest zużyty, można zakupić specjalny zestaw naprawczy i odnowić gwint. Uszczelka korka spustowego miski olejowej jest materiałem eksploatacyjnym. Należy go wymieniać podczas każdej konserwacji samochodu. W przypadku zamontowania zużytych podzespołów istnieje ryzyko znacznego wycieku oleju.
Przed zakupem korka spustowego oleju należy upewnić się, że będzie pasował do naszego pojazdu. Nieszczelny korek miski olejowej może powodować różnego rodzaju problemy prowadzące nawet do awarii całego silnika.