- Wymiar gwintu: M 14 x 1,5
- Długość [mm]: 18
- Rozmiar klucza: 19
- Długość gwintu [mm]: 12
- Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
- Materiał: Stal
- Ciężar [kg]: 0,026
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 83011 |
3RG | 83511 |
AKRON-MALÒ | 120003 |
AUTOMEGA | 1006520475 |
AUTOMEGA | 130097510 |
BIRTH | 4366 |
BSG | BSG65230003 |
CAUTEX | 952000 |
CAUTEX | 952002 |
CORTECO | 220104S |
CORTECO | 220117S |
DAEWOO | 9275631 |
FA1 | 862362001 |
FA1 | 862362011 |
FARE SA | 0890 |
FARE SA | 0893 |
FEBI | 03160 |
FEBI | 3160 |
FEBI | 48877 |
GM | 09275631 |
GM | 90409376 |
GM | 9275631 |
JPG | 880652475 |
LEMFO | 14671 |
LEMFO | 1467101 |
MAPCO | 95949 |
METALCAUCH | 00677 |
OPEL | 0652475 |
OPEL | 0652491 |
OPEL | 652475 |
SAAB | 4502142 |
STC | T400677 |
SWAG | 40903160 |
TOPRAN | 201310 |
TOPRAN | 201678 |
TRICLO | 324125 |
TRISCAN | 950972 |
TTC | 0767001 |
VAICO | V400750 |
VAUXH | 9275631 |
VEMA | 347 |
VEMA | 364 |
VEMO | V400750 |
WILMINK | WG1429786 |
WILMINK | WG1433566 |
CHEVROLET
|
DAEWOO
|
OPEL
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Korek spustowy miski olejowej to gwintowany kołek z łbem, czasem pustym i z wbudowanym zaworem. Służy do zwiększania ciśnienia w otworze spustowym w misce olejowej.
Tę część i jej gniazdo montażowe należy oczyścić z brudu i rdzy przed wkręceniem korka do miski olejowej. Jeśli jest to możliwe, należy użyć magnetycznych korków spustowych. Obniżają one ryzyko przedwczesnego zużycia silnika i służą jako dodatkowy wskaźnik jego stanu. Jeśli gwint w misce olejowej jest zużyty, można zakupić specjalny zestaw naprawczy i odnowić gwint. Uszczelka korka spustowego miski olejowej jest materiałem eksploatacyjnym. Należy go wymieniać podczas każdej konserwacji samochodu. W przypadku zamontowania zużytych podzespołów istnieje ryzyko znacznego wycieku oleju.
Przed zakupem korka spustowego oleju należy upewnić się, że będzie pasował do naszego pojazdu. Nieszczelny korek miski olejowej może powodować różnego rodzaju problemy prowadzące nawet do awarii całego silnika.
JP Group to duńska firma motoryzacyjna, zajmująca się produkcją części samochodowych. Przedsiębiorstwo jest wszechstronnym producentem, kompleksowo zaspokajającym potrzeby kierowców samochodów osobowych i nie tylko. W asortymencie firmy znajdują się silniki oraz cały ich niezbędny osprzęt, a także m.in. elementy układu hamulcowego, sprzęgła, skrzynie biegów, amortyzatory, wahacze i wiele innych kluczowych autoczęści. Ponadto, stale rozbudowywana jest oferta w zakresie akcesoriów. W ofercie znajdują się wszelkie niezbędne w dzisiejszych samochodach: listwy, zawory czy uszczelki.
Przedsiębiorstwo JP Group jest znane z wysokiej jakości produktów. Obecnie części samochodowe JP Group śmiało można zaliczyć do autoczęści klasy premium. Pomimo wysokiej jakości i niezawodności, części JP Group są dostępne w przystępnych cenach. Głównym celem producenta jest tworzenie autoczęści o maksymalnej wytrzymałości. Dlatego też użytkownicy części samochodowych JP Group chwalą sobie ich trwałość, umożliwiającą wieloletnią eksploatację podzespołów.
JP Group to marka znana od dziesięcioleci. Początki jej działalności sięgają 1975 roku. Początkowo w fabrykach produkowano tylko gumowe części samochodowe. Z czasem oferta była coraz bardziej poszerzana. Dzisiaj części samochodowe JP Group to kilkanaście linii produkcyjnych oraz dziesiątki tysięcy referencji. Od początku działalności główna siedziba przedsiębiorstwa niezmiennie mieści się w Danii. Jednak zakres działania firmy jest o wiele większy. Producent posiada swoje oddziały na całym świecie, między innymi w Stanach Zjednoczonych.