- Długość [mm]: 20
- Wymiar gwintu: M 14 x 1,5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
- Rodzaj połączenia: Opakowanie konturowe
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BMW | 11137513050 |
ELRING | 298.480 |
FA1 | 731.111.001 |
FEBI | 108810 |
JEEP | 50047057 |
METALCAUCH | 04478 |
TOPRAN | 501 474 |
VAICO | V20-1205 |
FIAT
|
JEEP
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Korek spustowy miski olejowej to gwintowany kołek z łbem, czasem pustym i z wbudowanym zaworem. Służy do zwiększania ciśnienia w otworze spustowym w misce olejowej.
Tę część i jej gniazdo montażowe należy oczyścić z brudu i rdzy przed wkręceniem korka do miski olejowej. Jeśli jest to możliwe, należy użyć magnetycznych korków spustowych. Obniżają one ryzyko przedwczesnego zużycia silnika i służą jako dodatkowy wskaźnik jego stanu. Jeśli gwint w misce olejowej jest zużyty, można zakupić specjalny zestaw naprawczy i odnowić gwint. Uszczelka korka spustowego miski olejowej jest materiałem eksploatacyjnym. Należy go wymieniać podczas każdej konserwacji samochodu. W przypadku zamontowania zużytych podzespołów istnieje ryzyko znacznego wycieku oleju.
Przed zakupem korka spustowego oleju należy upewnić się, że będzie pasował do naszego pojazdu. Nieszczelny korek miski olejowej może powodować różnego rodzaju problemy prowadzące nawet do awarii całego silnika.