- Średnica zewnętrzna [mm]: 177,0
- Lokalizacja w aucie: Z tyłu
- Ciężar [kg]: 2,9
- Dla numeru OE: 1K0 521 307 A S1
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Krzyżak wału FEBI BILSTEIN 40857 | 40857 |
3 szt. | FEBI BILSTEIN 43596 | 43596 |
3 szt. | FEBI BILSTEIN 43400 | 43400 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 170191 |
ATI | ATFLT002 |
AUDI | 1K0 521 307 |
AUDI | 1K0 521 307 A |
AUDI | 1K0 521 307 A S1 |
AUDI | 1K0 521 307 S1 |
AUTEX | 911087 |
AUTEX | 913064 |
Aslyx | AS-506552 |
BAPMIC | BF0319600025 |
BIRTH | 54388 |
BORSEHUNG | B10612 |
CAUTEX | 772188 |
DEPA | FLT002 |
DIPASPORT | GOT001N |
FARE SA | 31978 |
FEBEST | VWDS-TIGR |
GSP-BR | 533882 |
GSP | 533882 |
GSP | 533882S |
IMPERGOM | 2361 |
IPD | 41-0082 |
IPD | 41-2059 |
LEMFO | 35771 01 |
MDR | GSP-533882 |
MDR | GSP-533882S |
METALCAUCH | 40817 |
MEYLE | 100 152 0103 |
OPTIMAL | F3-1030A |
OPTIMAL | F3-1030AS |
OSSCA | 59288 |
PATRON | PSE5024 |
RIDEX | 1427J0075 |
SEAT | 1K0 521 307 A |
SEAT | 1K0 521 307 A S1 |
SKODA | 1K0 521 307 A |
SKODA | 1K0 521 307 A S1 |
SPICER | C-10164-00 |
SPICER | C-10220-00 |
STC | T440817 |
STELLOX | 07-10058-SX |
SWAG | 30 94 0931 |
Stark | SKJP-1270074 |
TEDGUM | TED42620 |
TOPRAN | 117 014 |
TRIALLI | RC 1803 |
VAICO | V10-18008 |
VEMA | 500043 |
VEMA | VE54388 |
VW | 1K0 521 307 |
VW | 1K0 521 307 A |
VW | 1K0 521 307 A S1 |
VW | 1K0 521 307 S1 |
WILMINK | WG2031476 |
WILMINK | WG2031483 |
WILMINK | WG2254284 |
WILMINK | WG2254312 |
ZPY | 1K0 521 307A |
alp | ALP-005267 |
hajus Auto | 4121099 |
vika | 55211006301 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.