- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Ciężar [kg]: 0,14
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 041106B |
BORG BECK | BTR4419 |
DAEWOO | 07846696 |
DAEWOO | 26020639 |
DELPHI | TA2584 |
FAG | 840 1202 10 |
FEBI | 02629 |
FIRST LINE | FTR4419 |
JAPANPAR | RD-D01 |
JAPKO | 103D01 |
KAVO PARTS | SAB-1001 |
KAWE | 8500 24019 |
KRAFT AUTO | 4311548 |
LEMFO | 14642 |
LEMFO | 1464201 |
LEMFO | 14901 01 |
MAPCO | 59367 |
MEYLE | 614 032 0001 |
MOOG | OP-AX-0659 |
NK | 5033622 |
OCAP | 0900760 |
OPEL | 322575 |
OPTIMAL | G2-672 |
QUINTON HA | QR2773S |
RUV | 915309 |
SIDEM | 9834 D |
SKF | VKDY 365001 |
SPIDAN | 44670 |
SWAG | 40 76 0001 |
TRISCAN | 8500 24019 |
USN | SP250003 |
VAUXH | 90105358 |
DAEWOO
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.