- Długość 1/Długość 2 [mm]: 95,0
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,326
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 15478 |
ALFA | 60628284 |
BIRTH | BD1357 |
BORG BECK | BDL6619 |
CORTECO | 49400929 |
DELPHI | TC1175 |
DENCKERMAN | D140303 |
FAG | 818 0253 10 |
FAI | SS4510 |
FEBI | 21205 |
GUD | GSP301243 |
ITAL1 | 60628284 |
JPG | 3050500570 |
JPG | 3050500580 |
KAWE | 8500 12608 |
KRAFT AUTO | 4306803 |
LEMFO | 27991 02 |
LYNXAUTO | C7353R |
MAPCO | 49034 |
MAPCO | 53033 |
MAXGEAR | 72-1838 |
MEYLE | 15-16 060 0008/HD |
MEYLE | 15-16 060 0009/HD |
MGA | SA7166 |
MOOG | AL-LS-3297 |
MOTAQUIP | VSL826 |
MS | 27990-PCS-MS |
NK | 5111005 |
OCAP | 0581357 |
OPENPARTS | SSL1095.01 |
OPTIMAL | G7-713 |
PEX | 12.05.524 |
QUINTON HA | QLS3260S |
REDAELLI R | 1511 |
RTS | 97-05818-2 |
RUV | 916054 |
SASIC | 9005024 |
SIDEM | 35065 |
SPIDAN | 44318 |
SWAG | 74 92 1205 |
TALOSA | 50-01594 |
TRISCAN | 8500 12608 |
TRW | JTS385 |
VEMA | 23027 |
ALFA ROMEO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.