- Długość 1/Długość 2 [mm]: 55,5
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,268
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21801 |
555 | SL-6260 |
555 | SL-6260-M |
AKRON-MALÒ | 50025 |
APEC | AST4043 |
ASHUKI | 1488-1004 |
ASVA | 0323-209 |
ASVA | 0423-010 |
BENDIX | 042851B |
BIRTH | BX0044 |
BLUEPRINT | ADH28501 |
BORG BECK | BDL6479 |
COMLINE | CSL7080 |
CTR | CLHO-2 |
DELPHI | TC1190 |
DENCKERMAN | D140009 |
DJ PARTS | DL1049 |
DYS | 30-65433 |
FAG | 818 0043 10 |
FEBEST | 0323-209 |
FEBI | 19686 |
FIRST LINE | FDL6479 |
GSP | S050162 |
HONDA | 51320-S04-003 |
HONDA | 51320-S04-004 |
JAPANPAR | SI-404 |
JAPKO | 106404 |
JPG | 3440400100 |
KAMOKA | 9030170 |
KAVO PARTS | SLS-2007 |
KAVO PARTS | SLS-2106 |
KAWE | 8500 40613 |
KRAFT AUTO | 4306670 |
LEMFO | 29641 02 |
LEMFO | 29641 03 |
LYNXAUTO | C7010LR |
MAPCO | 49200 |
MAPCO | 49200HPS |
MAPCO | 49200OES |
MAXGEAR | 72-1769 |
METZGER | 53023718 |
MEYLE | 31-16 060 0011 |
MGA | SA5180 |
MOOG | HO-LS-1710 |
MOTAQUIP | VSL752 |
MS | 29641-PCS-MS |
NAPA | NST4043 |
NK | 5112602 |
OCAP | 0501940 |
OPTIMAL | G7-746 |
PEX | 12.05.511 |
QUINTON HA | QLS1811S |
REDAELLI R | HO502 |
RHIAG | 74.22.735 |
RTS | 97-02574 |
RUV | 917432 |
SIDEM | 47067 |
SKF | VKDS 843010 |
SPIDAN | 40918 |
STELLOX | 56-01918-SX |
STELLOX | 56-37004-SX |
STELLOX | 56-37004A-SX |
SWAG | 85 91 9686 |
Stark | SKST-0230077 |
TALOSA | 50-02900 |
TALOSA | 50-11505 |
TRISCAN | 8500 40613 |
TRW | JTS7505 |
VEMA | 22927 |
WILMINK | WG1992593 |
WILMINK | WG2038297 |
WILMINK | WG2040283 |
WILMINK | WG2248223 |
HONDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.