- Długość 1/Długość 2 [mm]: 249
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,443
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 24182 |
ASAM | 80608 |
BENDIX | 042766B |
BIRTH | BS1907 |
BORG BECK | BDL6542 |
BSG | BSG 60-310-004 |
CAUTEX | 180185 |
COMLINE | CSL5038 |
CORTECO | 49399824 |
DELPHI | TC1168 |
DENCKERMAN | D140096 |
DJ PARTS | DL1813 |
DYS | 30-72882 |
FAG | 818 0169 10 |
FEBI | 17207 |
FEBI | 22337 |
FEBI | 280304 |
FIRST LINE | FDL6542 |
GSP | S050268 |
KAMOKA | 9030215 |
KAMOKA | 9030216 |
KAWE | 8500 23612 |
KRAFT AUTO | 4301340 |
LEMFO | 22088 |
LEMFO | 22088 02 |
LYNXAUTO | C7230L |
MAG | 301191623280 |
MAPCO | 49841 |
MAPCO | 49841HPS |
MAXGEAR | 72-1277 |
MERCE | 638 323 02 68 |
MERCE | A 638 323 02 68 |
METALCAUCH | 04402 |
METZGER | 53040711 |
MEYLE | 036 060 0021 |
MEYLE | 036 060 0268/HD |
MOOG | ME-LS-0436 |
MOTAQUIP | VSL682 |
MS | 22088-PCS-MS |
NK | 5113313 |
OCAP | 0591907 |
OPTIMAL | G7-606 |
PEX | 12.05.588 |
QUINTON HA | QLS3264S |
RHIAG | 28.22.737 |
RTS | 97-01492-2 |
RUV | 925136 |
SIDEM | 50160 |
SKF | VKDS 348042 |
SPIDAN | 45845 |
STELLOX | 56-00550-SX |
STELLOX | 56-00550A-SX |
SWAG | 10 79 0084 |
SWAG | 10 92 2337 |
Stark | SKST-0230170 |
TALOSA | 50-00189 |
TOPRAN | 400 626 |
TRISCAN | 8500 23612 |
TRW | JTS447 |
VEMA | 22975 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.