- Długość 1/Długość 2 [mm]: 62
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,294
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21845 |
555 | SL-2960 |
555 | SL-2960-M |
AKRON-MALÒ | 53407 |
APEC | AST4440 |
ASHUKI | 1488-0005 |
ASHUKI | C869-05 |
ASVA | 0423-008 |
BENDIX | 042771B |
BENDIX | 042921B |
BIRTH | BX0178 |
BLUEPRINT | ADC48503 |
BLUEPRINT | ADC48504 |
BORG BECK | BDL6287 |
CORTECO | 49399953 |
CTR | CLM-1 |
DELPHI | TC1183 |
DENCKERMAN | D140042 |
DJ PARTS | DL1032 |
DYS | 30-73633 |
FAG | 818 0035 10 |
FEBEST | 0423-008 |
FEBI | 15414 |
FIRST LINE | FDL6287 |
GSP | S050225 |
JAPANPAR | SI-501 |
JAPKO | 106501 |
KAVO PARTS | SLS-5506 |
KAWE | 8500 42600 |
KRAFT AUTO | 4304220 |
LEMFO | 24655 01 |
LEMFO | 29663 01 |
LYNXAUTO | C7238LR |
MAG | 301191624140 |
MAPCO | 19543 |
MAPCO | 19543/2HPS |
MAPCO | 19543HPS |
MAPCO | 59542 |
MAXGEAR | 72-2815 |
METZGER | 53045518 |
MEYLE | 32-16 060 0005 |
MGA | SA5668 |
MITSUBISHI | 4056A014 |
MITSUBISHI | MB 518892 |
MITSUBISHI | MB 892982 |
MITSUBISHI | MB573043 |
MOOG | MI-LS-2768 |
MOOG | MI-LS-3317 |
MS | 29663-PCS-MS |
NAPA | NST4440 |
NPS | M405I00 |
OCAP | 0501767 |
OPTIMAL | G7-618 |
OPTIMAL | G7-830 |
PEX | 12.05.416 |
QUINTON HA | QLS1831S |
REDAELLI R | HY502 |
REDAELLI R | MI502 |
RHIAG | 82.10.735 |
RTS | 97-99701 |
RUV | 917336 |
SIDEM | 71064 |
SIDEM | 71066 |
SKF | VKDS 845505 |
SPIDAN | 57318 |
SPIDAN | 57319 |
STELLOX | 56-01078-SX |
STELLOX | 56-01078A-SX |
STELLOX | 56-72002-SX |
STELLOX | 56-72005-SX |
STELLOX | 56-72020-SX |
SWAG | 80 76 0001 |
Stark | SKST-0230194 |
TALOSA | 50-04460 |
TRISCAN | 8500 42600 |
TRW | BLS4600 |
TRW | JTS196 |
TRW | JTS223 |
TRW | JTS531 |
VEMA | 15074 |
WILMINK | WG1992919 |
WILMINK | WG2036494 |
WILMINK | WG2040281 |
WILMINK | WG2243743 |
WILMINK | WG2291216 |
YAMATO | J65000YMT |
MITSUBISHI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora OCAP 0501767 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 42600 | KAWE | Brak ceny |
Przegub napędowy - kompletny NPS T281A32 | NPS | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła NPS M405I15 | NPS | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła NPS T405A08 | NPS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora SBS 19145113006 | SBS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.