- Długość 1/Długość 2 [mm]: 150
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,58
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 50263 |
ASHIKA | 71-02-200 |
ASHUKI | 1488-7402 |
ASVA | 0123-ST220 |
ASVA | 0123-ST220F |
BENDIX | 042562B |
BIRTH | BX5151 |
BLUEPRINT | ADT386192 |
BORG BECK | BDL7261 |
CAUTEX | 757924 |
CORTECO | 49396325 |
DELPHI | TC3382 |
DENCKERMAN | D120503 |
DJ PARTS | DL1709 |
FEBEST | 0123-005 |
FEBI | 27337 |
FENOX | LS22033 |
FIRST LINE | FDL7261 |
FLENNOR | FL0030-H |
GSP | S063078 |
HBJAKOPART | J4902027 |
HBJAKOPART | J4962047 |
JAPANPAR | CJ-200 |
JAPKO | 71200 |
JPG | 4840402600 |
KAMOKA | 9030150 |
KAVO PARTS | SLS-9019 |
LYNXAUTO | C7459LR |
MAPCO | 49259 |
MEYLE | 30-16 060 0005 |
MOOG | TO-LS-10650 |
OCAP | 0505185 |
OPTIMAL | G7-1141 |
QUINTON HA | QLS3794S |
SASIC | 7476479 |
SIDEM | 45366 |
SKF | VKDS 821050 |
SPIDAN | 46604 |
STELLOX | 56-98022-SX |
STELLOX | 56-98023-SX |
SWAG | 81 92 7337 |
TALOSA | 50-06441 |
TOYOT | 48650-20021 |
TOYOT | 4865020020 |
VAICO | V70-0205 |
VEMA | 27355 |
WILMINK | WG2036926 |
WILMINK | WG2040900 |
WILMINK | WG2250054 |
YAMATO | J62101YMT |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.