- Długość 1/Długość 2 [mm]: 72
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,269
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21872 |
3RG | 21882 |
3RG | 40220 |
555 | SL-2990L |
555 | SL-2990L-M |
555 | SL-T590L-M |
A.B.S. | 260263 |
AKRON-MALÒ | 18251 |
AKRON-MALÒ | 502631 |
ALANKO | 10341632 |
ALANKO | 10341643 |
ASAM | 80961 |
ASHIKA | 106-02-207L |
ASHUKI | T894-01 |
ASVA | 0123-430 |
AUTOMEGA | 130088710 |
BENDIX | 042846B |
BIRTH | 5610 |
BIRTH | 5920 |
BIRTH | BS0043 |
BLUEPRINT | ADT38502 |
BORG BECK | BDL6285 |
BSG | BSG 85-310-026 |
CAUTEX | 030203 |
CAUTEX | 030814 |
CAUTEX | 750166 |
COMLINE | CSL5014 |
CORTECO | 49374235 |
CORTECO | 49377176 |
CORTECO | 49399926 |
CORTECO | 80000103 |
CTR | CLT-7 |
DELPHI | TC923 |
DENCKERMAN | D140022 |
DJ PARTS | DL1302 |
DYS | 30-87639 |
DYS | 30-87652 |
FAG | 818 0017 10 |
FAI | SS481 |
FEBEST | 0123-430 |
FEBI | 18110 |
FEBI | 18135 |
FENOX | LS11110 |
FIRST LINE | FDL6285 |
GSP | 530779 |
GSP | S050465 |
HBJAKOPART | J4962006 |
IMPERGOM | 30997 |
IMPERGOM | 72019 |
IMPERGOM | 72038 |
JAPANPAR | SI-207L |
JAPKO | 106207L |
JPG | 4840400370 |
KAMOKA | 9030136 |
KAVO PARTS | SLS-9017 |
KAWE | 8500 13602 |
LEMFO | 16439 |
LEMFO | 16440 01 |
LEMFO | 16440 02 |
LYNXAUTO | C7058L |
MAPCO | 19577 |
MAPCO | 33471 |
MAPCO | 33471/1 |
MAPCO | 49271 |
MAPCO | 49271HPS |
MAXGEAR | 72-1423 |
METZGER | 53053911 |
MEYLE | 30-16 060 0003/HD |
MGA | SA8206 |
MOOG | TO-LS-1187 |
MOTAQUIP | LVSL705 |
MS | 16440-PCS-MS |
NK | 5114511 |
NK | 59719056 |
OCAP | 0581922 |
OCAP | 0591922 |
OPTIMAL | F8-6904 |
OPTIMAL | G7-611 |
OPTIMAL | G7-741 |
OPTIMAL | G7-744 |
PEX | 12.05.414 |
PEX | 12.05.415 |
QUINTON HA | EM2210 |
QUINTON HA | QLS1847S |
RTS | 97-02536-2 |
RTS | 97-02566-1 |
RUV | 916956 |
RUV | 926917 |
SASIC | 8003201 |
SIDEM | 45060 |
SKF | VKDS 841017 |
SPIDAN | 45349 |
STELLOX | 25-18253-SX |
STELLOX | 56-00260-SX |
STELLOX | 56-00260A-SX |
STELLOX | 56-98009-SX |
STELLOX | 56-98015-SX |
SWAG | 62 93 0079 |
SWAG | 62 94 5060 |
SWAG | 81 76 0005 |
SWAG | 81 76 0008 |
Stark | SKST-0230120 |
TALOSA | 50-04608 |
TALOSA | 50-04613 |
TOYOT | 48810-20020 |
TOYOT | 48810-44010 |
TOYOT | 4881005010 |
TOYOT | 4881005011 |
TOYOT | 48820-05012 |
TRISCAN | 8500 13602 |
TRW | JTS156 |
TRW | JTS444 |
VEMA | 22624 |
VEMA | 22627 |
WILMINK | WG1054854 |
WILMINK | WG1233298 |
WILMINK | WG1392229 |
WILMINK | WG1392952 |
WILMINK | WG1393315 |
WILMINK | WG1436385 |
WILMINK | WG1701345 |
WILMINK | WG1701364 |
WILMINK | WG1993086 |
WILMINK | WG2036809 |
WILMINK | WG2036812 |
WILMINK | WG2040996 |
WILMINK | WG2247879 |
WILMINK | WG2291194 |
WILMINK | WG2304205 |
YAMATO | J62004YMT |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.