- Długość 1/Długość 2 [mm]: 117
- Wymiar gwintu: MM10X1,25 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,23
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-7875 |
555 | SL-7875-B |
555 | SL-7875-M |
AKRON-MALÒ | 50134 |
APEC | AST4424 |
ASHIKA | 106-05-527 |
BENDIX | 042692B |
BGA | LS6113 |
BIRTH | BX5111 |
BORG BECK | BDL7177 |
CAUTEX | 750135 |
COMLINE | CSL7239 |
CORTECO | 49396277 |
CTR | CLM-18 |
DELPHI | TC2616 |
DYS | 30-73687 |
FAG | 818 0380 10 |
FEBEST | 0423-CSR |
FEBEST | MSB-736 |
FEBI | 32870 |
FINWHALE | SL610 |
FIRST LINE | FDL7177 |
GSP | 516875S |
GSP | S070697 |
JAPANPAR | SI-527 |
JAPKO | 106527 |
JPG | 3950500600 |
KAMOKA | 9030309 |
KAVO PARTS | SLS-5522 |
KAWE | 8500 42614 |
LEMFO | 38115 01 |
MAG | 301191624190 |
MAPCO | 52320HPS |
MAXGEAR | 72-2828 |
METZGER | 53045019 |
MEYLE | 32-16 060 0004 |
MGA | SA5601 |
MITSUBISHI | 4056A037 |
MITSUBISHI | MR403771 |
MITSUBISHI | MR476595 |
MOOG | MI-LS-7383 |
MOTAQUIP | LVSL724 |
NAPA | NST4424 |
OCAP | 0504133 |
OPTIMAL | G7-1301 |
QUINTON HA | QLS3839S |
RTS | 97-99707 |
SIDEM | 71169 |
SKF | VKDS 845513 |
SPIDAN | 50048 |
SWAG | 80 93 2870 |
Stark | SKST-0230196 |
TALOSA | 50-01320 |
TRISCAN | 8500 42614 |
TRW | JTS7638 |
WILMINK | WG1992930 |
WILMINK | WG2036571 |
WILMINK | WG2040799 |
WILMINK | WG2251890 |
WILMINK | WG2288674 |
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.