- Długość 1/Długość 2 [mm]: 151
- Wymiar gwintu: MM10X1,25 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,198
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 106-05-530 |
ASHUKI | 1488-4105 |
ASVA | 0423-V23R |
BENDIX | 042644B |
BLUEPRINT | ADC48518 |
BORG BECK | BDL6950 |
CAUTEX | 757941 |
COMLINE | CSL7104 |
CORTECO | 49396331 |
DELPHI | TC2387 |
DJ PARTS | DL1622 |
FAG | 818 0404 10 |
FAI | SS6360 |
FEBEST | 0423-V45WR |
FEBI | 30817 |
FEBI | 34630 |
FENOX | LS22031 |
FIRST LINE | FDL6950 |
FLENNOR | FL0135-H |
GSP | 513355 |
JAPANPAR | SI-530 |
JAPKO | 106530 |
KAISHIN | MB598098 |
KAVO PARTS | SLS-5531 |
KAWE | 8500 42607 |
LYNXAUTO | C7606LR |
MAPCO | 52357 |
MAXGEAR | 72-2971 |
METZGER | 53046219 |
MEYLE | 32-16 060 0014 |
MGA | SA5602 |
MITSUBISHI | MB 598098 |
MOOG | MI-LS-8427 |
MOTAQUIP | LVSL1340 |
NIPPARTS | J4965014 |
OCAP | 0505554 |
OPTIMAL | G7-1246 |
QUINTON HA | QLS3436S |
RTS | 97-99731 |
SIDEM | 72064 |
SKF | VKDS 845511 |
SPIDAN | 51399 |
STELLOX | 56-72018-SX |
STELLOX | 56-72018A-SX |
SWAG | 80 93 0817 |
Stark | SKST-0230253 |
TALOSA | 50-09573 |
TRISCAN | 8500 42607 |
VEMA | 250301 |
VEMA | VE56137 |
WILMINK | WG1992926 |
WILMINK | WG2036547 |
WILMINK | WG2040727 |
WILMINK | WG2251214 |
YAMATO | J65034YMT |
MITSUBISHI
|
MITSUBISHI (BJC)
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.