- Długość 1/Długość 2 [mm]: 274
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Materiał: Stal
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,508
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | AST4262 |
APEC | AST4347 |
ASAM | 73652 |
BGA | LS7323 |
BIRTH | BX5153 |
BORG BECK | BDL7263 |
BORG BECK | BDL7526 |
BORG BECK | BDL7537 |
BSG | BSG 75-310-083 |
CAUTEX | 769630 |
COMLINE | CSL7232 |
DELPHI | TC3446 |
DITAS | A2-8098 |
FAG | 818 0565 10 |
FEBI | 172343 |
FEBI | 280732 |
FIRST LINE | FDL7263 |
FIRST LINE | FDL7526 |
FIRST LINE | FDL7537 |
GSP | S051203 |
KAWE | 8500 25625 |
LEMFO | 43522 01 |
LYNXAUTO | C7578LR |
MAG | 301191625320 |
MAG | 301191625330 |
MAPCO | 59158HPS |
METALCAUCH | 14938 |
METZGER | 53071308 |
MOOG | RE-LS-15514 |
MOTAQUIP | LVSL1517 |
Motrio | 8550500758 |
NAPA | NST4262 |
NAPA | NST4347 |
NK | 5113918 |
OCAP | 0508505 |
OCAP | 0508682 |
OPTIMAL | G7-2003 |
OPTIMAL | G7-2003A |
QUINTON HA | QLS3887S |
RENAU | 54 61 822 27R |
RENAU | 54 61 870 05R |
RENAU | 546188897R |
RHIAG | 36.89.735 |
RTS | 97-09210 |
RTS | 97-09212 |
SIDEM | 5760 |
SKF | VKDS 346033 |
SWAG | 33 10 1556 |
Stark | SKST-0230631 |
TALOSA | 50-10019 |
TALOSA | 50-10077 |
TOPRAN | 701 875 |
TRISCAN | 8500 25625 |
TRW | JTS1880 |
VAICO | V46-1731 |
VEMA | 27438 |
VEMA | 27598 |
MERCEDES-BENZ
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.