- Długość 1/Długość 2 [mm]: 286
- Wymiar gwintu: MM12X1.75 RHT
- Średnica [mm]: 14
- Materiał: Aluminium
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,388
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 106-0W-W02L |
BENDIX | 049168B |
BORG BECK | BDL7400 |
BORG BECK | BDL7567 |
BSG | BSG 65-310-070 |
CAUTEX | 758711 |
CHEVR | 95942519 |
COMLINE | CSL5128 |
CORTECO | 49396680 |
FAG | 818 0529 10 |
FAI | SS8078 |
FAI | SS9982 |
FIRST LINE | FDL7400 |
FIRST LINE | FDL7567 |
FLENNOR | FL10438-H |
JAPANPAR | SI-W02L |
JAPKO | 106W02L |
JPG | 1240408770 |
KAVO PARTS | SLS-1031 |
KAWE | 8500 24618 |
LEMFO | 37110 01 |
MAG | 301191624800 |
MAPCO | 59797HPS |
MAXGEAR | 72-3313 |
METALCAUCH | 40044 |
METZGER | 53064511 |
MEYLE | 616 060 0018/HD |
MGA | SA8415 |
MOOG | OP-LS-13685 |
MOTAQUIP | LVSL1452 |
Motrio | 8550500745 |
NAPA | NST4338 |
NK | 5113631 |
OCAP | 0595745 |
OPEL | 350231 |
OPEL | 95942519 |
OPTIMAL | G7-1595 |
QUINTON HA | QLS3935S |
RTS | 97-90333-2 |
SKF | VKDS 345010 |
STC | T440044 |
SWAG | 40 94 0889 |
TALOSA | 50-02066 |
TALOSA | 50-02476 |
TOPRAN | 208 344 |
TRISCAN | 8500 24618 |
TRW | JTS1629 |
VAUXH | 95942519 |
VEMA | 27069 |
WILMINK | WG1993137 |
WILMINK | WG2032919 |
WILMINK | WG2040842 |
WILMINK | WG2254291 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.