- Długość 1/Długość 2 [mm]: 286
- Wymiar gwintu: MM12X1.75 RHT
- Średnica [mm]: 14
- Materiał: Aluminium
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,388
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | AST4339 |
ASHIKA | 106-0W-W02R |
BENDIX | 049169B |
BORG BECK | BDL7401 |
BORG BECK | BDL7568 |
BSG | BSG 65-310-069 |
CAUTEX | 758712 |
CHEVR | 95942520 |
COMLINE | CSL6128 |
FAG | 818 0530 10 |
FIRST LINE | FDL7401 |
FIRST LINE | FDL7568 |
FLENNOR | FL10439-H |
JAPANPAR | SI-W02R |
JAPKO | 106W02R |
JPG | 1240408780 |
KAVO PARTS | SLS-1032 |
KAWE | 8500 24617 |
LEMFO | 37111 01 |
MAG | 301191624790 |
MAPCO | 59797/8HPS |
MAPCO | 59798HPS |
MAXGEAR | 72-3312 |
METALCAUCH | 40045 |
METZGER | 53064612 |
MEYLE | 616 060 0019/HD |
MGA | SA7415 |
MOOG | OP-LS-13686 |
MOTAQUIP | LVSL1453 |
Motrio | 8550500744 |
NAPA | NST4339 |
NK | 5113630 |
OCAP | 0585745 |
OPEL | 350232 |
OPEL | 95942520 |
OPTIMAL | G7-1596 |
QUINTON HA | QLS3936S |
RTS | 97-90333-1 |
SKF | VKDS 345009 |
STC | T440045 |
STELLOX | 56-02162-SX |
STELLOX | 56-02162A-SX |
SWAG | 40 94 0890 |
TALOSA | 50-02065 |
TALOSA | 50-02475 |
TOPRAN | 208 345 |
TRISCAN | 8500 24617 |
TRW | JTS1628 |
VAUXH | 95942520 |
VEMA | 27068 |
WILMINK | WG1993138 |
WILMINK | WG2032920 |
WILMINK | WG2040843 |
WILMINK | WG2254292 |
WILMINK | WG2288933 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.