Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-2805 |
555 | SL-2805-M |
A.B.S. | 260125 |
AISIN | JRSTO-003 |
ASHIKA | 106-02-202 |
ASHUKI | 1467-1002 |
ASHUKI | T894-08 |
ASHUKI | T894-10 |
BGA | LS9116 |
BGA | LS9160 |
BIRTH | BX5017 |
BLUEPRINT | ADT38501 |
BORG BECK | BDL6280 |
CORTECO | 49399774 |
CORTECO | 49399862 |
DAYCO | DSS1124 |
DELPHI | TC925 |
FAG | 818 0019 10 |
FAI | SS485 |
FAI | SS5347 |
FEBEST | 0123-302 |
FEBI | 18105 |
FLENNOR | FL621-H |
GSP | S050410 |
HBJAKOPART | J4892001 |
IMPERGOM | 72018 |
JAPANPAR | SI-202 |
JAPKO | 106202 |
JPG | 4850500100 |
KAVO PARTS | SLS-9007 |
LEMFO | 14945 01 |
LEMFO | 14945 02 |
LEMFO | 14945 03 |
LEMFO | 14945 04 |
MAG | 600000150560 |
MAPCO | 49579/2HPS |
MAPCO | 49579HPS |
METZGER | 53054519 |
MEYLE | 30-16 060 0001/HD |
MEYLE | 30-16 060 0076 |
MONROE | L13607 |
MOOG | TO-LS-1146 |
NIPPARTS | J4892001 |
NK | 5114512 |
OCAP | 0504413 |
OCAP | 0504497 |
OPTIMAL | G7-732 |
PARTS-MALL | PXCLF-001 |
PEX | 12.05.411 |
QH BENELUX | QLS1842S |
QUINTON HA | QLS1842S |
RUV | 916958 |
SBS | 19145114512 |
SKF | VKDS 941001 |
SWAG | 66 91 8105 |
TOPRAN | 600 353 |
TOYOT | 48830-12060 |
TOYOT | 48830-20010 |
TOYOT | 4883002010 |
TOYOT | 4883005010 |
TOYOT | 4883005011 |
TOYOT | 4883032010 |
TOYOT | 4883032020 |
TRISCAN | 8500 13607 |
TRW | BLS4399 |
TRW | JTS152 |
TRW | JTS185 |
TRW | JTSB0143 |
VAICO | V70-0003 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Ackoja to młoda marka, stworzona dopiero w 2016 roku. Jednak za produkcją części samochodowych Ackoja stoją profesjonaliści z wieloletnim stażem. Marka auto części Ackoja należy do niemieckiego przedsiębiorstwa Vierol. Zostało ono założone już w 1977 roku, a dzisiaj posiada w ofercie przeszło 40 000 produktów, dystrybuowanych do ponad 125 krajów. Firma specjalizuje się w produkcji części silnika oraz elektronicznych komponentów samochodowych. Jednak oferta jest o wiele bogatsza i obejmuje większość kategorii. Pod marką Ackoja oferowane są podzespoły z różnych układów samochodowych, wszystkie jednak dedykowane samochodom produkcji azjatyckiej, przeznaczonym na rynek europejski. Części Ackoja to między innymi elementy silnika i systemu tworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej, ale też układu kierowniczego, zestawy sprzęgła i rozrządu, reflektory, i lampy, części nadwozia i wiele więcej. Oferta części samochodowych Ackoja jest kompletna i zaspokaja pełne potrzeby zdecydowanej większości pojazdów azjatyckich należących do europejskiego parku samochodowego. Jakość produktów potwierdzają liczne certyfikaty zgodności z restrykcyjnymi normami. Jednocześnie części Ackoja są dostępne w stosunkowo niskich cenach.