- Długość [mm]: 140
- Gwint zewn. [mm]: M 10 x 1,25
- Materiał: Stal
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,25
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BLUEPRINT | ADT38546 |
DELPHI | TC1461 |
FEBI | 27286 |
GSP | S050420 |
HBELPARTS | J4892016 |
JAPANPAR | SI200 |
MAPCO | 51377HPS |
METZGER | 53054119 |
MOOG | TOLS3367 |
NIPPARTS | J4892016 |
NK | 5114514 |
OCAP | 0502581 |
OPTIMAL | G71212 |
QUINTON HA | QLS3320S |
SASIC | 9005049 |
SIDEM | 45169 |
TOYOT | 4883005020 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Autlog to marka należąca do firmy Feddermann & Lankau. To niemieckie przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Firma produkuje części samochodowe z wielu kategorii, w tym podzespoły trafiające na pierwszy montaż, głównie do samochodów produkcji niemieckiej. Natomiast części Autlog to oferta ekonomiczna. Firma stworzyła markę Autlog, aby dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców. Auto części Autlog to propozycja dla kierowców, którzy chcą jak najniższym kosztem, wejść w posiadanie jakościowych podzespołów.
Najwyżej cenione części Autlog to elementy zawieszenia, zapłonu i układu napędowego. Firma produkuje bardzo wytrzymałe paski napędowe. Z każdym rokiem powiększa się lista czujników Autolog. Już dzisiaj można tam znaleźć czujniki w zasadzie każdego rodzaju, w tym EGR, pierścienie ABS, czujnik prędkości, wału korbowego, temperatury zewnętrznej i wiele więcej. W każdej kategorii przybywa nowych pozycji, aby zadowolić wszystkich klientów.
Marka Autolog to dobry wybór dla kierowców, którzy doceniają atrakcyjny stosunek jakości do ceny. Części Autolog to podzespoły wysokiej klasy, które za sprawą usprawnienia produkcji i gęstej sieci dystrybucji, mogą być oferowane w atrakcyjnych cenach.