Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21413 |
ABS | 260393 |
AKRON-MALÒ | 15677 |
AUTOMEGA | 110153110 |
BENDIX | 042500B |
BORG BECK | BDL6792 |
BSG | BSG 65-310-011 |
CAUTEX | 480153 |
CAUTEX | 757053 |
COMLINE | CSL7160 |
DELPHI | TC1573 |
DELPHI | TC6961 |
DENCKERMAN | D140275 |
ETS | 19.LB.248 |
FAG | 818 0308 10 |
FAI | SS7021 |
FEBI | 27775 |
FEBI | 34296 |
FIAT | 71740112 |
FIRST LINE | FDL6792 |
FLENNOR | FL0960-H |
FORMPART | 2008020 |
IMPERGOM | 25936 |
IMPERGOM | 36961 |
JPG | 1250500100 |
JPG | 1250500109 |
KAGER | 85-0324 |
KRAFT AUTO | 4301566 |
LEMFO | 34750 01 |
LEMFO | 34751 01 |
MAPCO | 53796 |
MAXGEAR | 72-1790 |
METALCAUCH | 40145 |
METZGER | 53002309 |
MEYLE | 614 044 0007 |
MEYLE | 614 715 0001 |
MONROE | L10637 |
MONROE | L24614 |
MOOG | OP-LS-3815 |
MOOG | OP-LS-6993 |
MOTAQUIP | LVSL1336 |
MS | 34750-PCS-MS |
NK | 5113618 |
OPEL | 13104120 |
OPEL | 444275 |
OPEL | 444291 |
OPEL | 90496711 |
OPTIMAL | G7-1071 |
QUINTON HA | QLS3541S |
RIW | OP4013 |
RTS | 97-05611 |
RUV | 915396 |
SAAB | 4565859 |
SAAB | 4906111 |
SASIC | 2306053 |
SBS | 19145113618 |
SIDEM | 9060 |
SKF | VKDS 445000 |
SPIDAN | 410788 |
SPIDAN | 45097 |
STELLOX | 56-05131-SX |
SWAG | 40 92 7775 |
TALOSA | 50-01299 |
TOPRAN | 206 909 |
TRICLO | 788483 |
TRISCAN | 8500 10637 |
TRW | JTS1309 |
TRW | JTS815 |
TRW | JTSB0077 |
UNIGOM | 391590 |
VAICO | V40-0578 |
VAUXH | 13104120 |
VAUXH | 444275 |
VEMA | 26235 |
FIAT
|
OPEL
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Corteco to znana i ceniona na niemal całym świecie marka wysokiej klasy części do samochodów. Firma dostarcza części samochodowe zarówno na linie montażowe wiodących, światowych producentów samochodów, w celu wyposażenia fabrycznego pojazdu, jak i na niezależny rynek części zamiennych.
Centra produkcyjne i logistyczne firmy Corteco znajdują się w ponad 15 krajach, a części samochodowe marki są sprzedawane aż w 60 krajach całego świata. Przedsiębiorstwo posiada rozbudowane centrum badawcze, w którym opracowywane są wszelkie innowacje i technologie z dziedziny motoryzacji.
Firma Corteco specjalizuje się przede wszystkim w produkcji uszczelek dedykowanych poszczególnym układom w samochodzie. Oferta jest jednak znacznie szersza i obejmuje ponad 19 tys. części zamiennych, w tym systemu kierowniczego, układu wydechowego, hamulcowego oraz zawieszenia.
Każda z oferowanych części Corteco produkowana jest zgodnie z ISO 9001-2008, czyli najważniejszym certyfikatem jakości w przemyśle motoryzacyjnym. Ponadto części samochodowe tej marki poddaje się rygorystycznym testom, dlatego gwarantowana jest ich niezawodność i trwałość na długi okres eksploatacji.