- Długość [mm]: 353
- Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,510
- Dla numeru OE: 03 50 612
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
(11.08.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora FEBI BILSTEIN 48033 (Oś przednia po obydwu stronach)
(31.07.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora FEBI BILSTEIN 19225 (Oś przednia po obydwu stronach)
(10.11.2016)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora FEBI BILSTEIN 42074 (Tylna Oś, po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F10504 |
4U | OP-F-10504 |
A.B.S. | 260750 |
ABTEX | BSL4344S |
APLUS | 21023AP |
ASAM | 76757 |
ASMETAL | 26OP2510 |
AUTO-SPEED | 290RT01855 |
AUTOMEGA | 110174010 |
AYD OE | 96-09912 |
BENDIX | 045557B |
BGA | LS9525 |
BIRTH | BX0246 |
BORG BECK | BDL7223 |
COMLINE | CSL7350 |
DAKAtec | 120552HQ |
DELPHI | TC6771 |
DLZ | SL1504 |
DYS | 30-75502 |
EGT | 131376EGT |
FAG | 818 0305 10 |
FAI | SS7304 |
FIRST LINE | FDL7223 |
FORMPART | 2008035 |
FORTUNE LI | FZ7288 |
FRAP | F2836 |
G.U.D. | GSP301591 |
GM | 013116332 |
GM | 13116332 |
GSP | S051446 |
HART | 451 394 |
IMPERGOM | 31496 |
JPG | 1240402600 |
KAGER | 85-0817 |
KAWE | 8500 24613 |
KRAFT AUTO | 4301572 |
KRAFTVOLL | 13040339 |
LEMFO | 35690 01 |
LYNXAUTO | C7568LR |
MAG | 301191624820 |
MAPCO | 59795HPS |
MAXGEAR | 72-3112 |
MDR | GSP-S051446 |
MERTZ | M-S2044 |
MEYLE | 616 060 0006/HD |
MGA | SA5630 |
MONROE | L24613 |
MOOG | OP-LS-5739 |
MOTAQUIP | LVSL1425 |
MS | 35690-PCS-MS |
MS | 36998-KIT-MS |
MS | 36998-KIT-MSP |
MTR | 925302 |
NK | 5113626 |
NTY | ZLP-PL-017 |
OPEL | 03 50 612 |
OPEL | 3 50 612 |
OPTIMAL | G7-1431 |
OSSCA | 51843 |
Omnicraft | 2394778 |
PATRON | PS4366 |
PRT | 6200746 |
QH TALBROS | QLS3730S |
QUINTON HA | QLS3730S |
REINHOCH | RH06-5012 |
RIDEX | 3229S0277 |
RIW | OP4007 |
RIW | OP4007P |
RIW | OP4020 |
RODRUNNER | LS-O-460 |
RTS | 97-90391 |
RUV | 925302 |
SIDEM | 9061 |
SKF | VKDS 345012 |
SPIDAN CHA | 58781 |
STARLINE | 32.58.736 |
STELLOX | 56-00641-SX |
SWAG | 40 93 3776 |
Stark | SKST-0230276 |
TALOSA | 50-07283 |
TEKNOROT | O-460 |
TOPRAN | 208 144 |
TREVI | TRTT4238 |
TRISCAN | 8500 24613 |
TRW | JTS1204 |
VAICO | V40-0843 |
VAUXH | 013116332 |
VAUXH | 13116332 |
VEMA | 250260 |
WILMINK | WG1993147 |
WILMINK | WG2032835 |
WILMINK | WG2252158 |
WTI automo | A822999 |
YTT | Y644003 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.