Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260018 |
AKRON-MALÒ | 174331 |
AUDI | 8D0411318D |
AUTOMEGA | 3041103188D0D |
BENDIX | 043341B |
BERGA | 042716B |
BIRTH | BD1902 |
BOGE | 87-719-A |
BOGE | 88-591-A |
BUGIAD | BSP20365 |
DELPHI | TC930 |
FAI | SS006 |
FEBI | 17214 |
FEBI | 19702 |
FLENNOR | FL407-H |
FRAP | 2279 |
HERZOG GER | 101238 |
IMPERGOM | 35032 |
JPG | 411650002 |
KAGER | 85-0136 |
LEMFO | 2155502 |
LUOS | 730100 |
LUOS | 750005 |
MAPCO | 49684/1OES |
MAPCO | 49684OES |
METZGER | 6-508K |
MEYLE | 1160600008 |
MONROE | L29613 |
MOOG | VO-LS-0356 |
NK | 5114718 |
OCAP | 0581902 |
OPTIMAL | G7-1323 |
PEX | 12.05.402 |
QUINTON HA | QLS3238S |
RTS | 97-05963-1 |
RTS | 97-05963-156 |
RUV | 915783 |
SASIC | 9005096 |
SBS | 19145114718 |
SIDEM | 37269 |
SKODA | 8D0411318D |
SPIDAN | 44262 |
SWAG | 30919702 |
SWAG | 32610005 |
TOPRAN | 107924 |
TOPRAN | 111086 |
TRISCAN | 850029613 |
TRW | JTS362 |
TTC | 07.30.082 |
VAICO | V10-1225 |
VAICO | V10-1225-1 |
VW | 8D0411318D |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Flennor to niemiecka marka części samochodowych. Producent działa na rynku od 1935 roku. Ponad 85 lat w produkcji części do samochodów sprawiło, że dzisiaj firma uchodzi za specjalistę w swoim obszarze. Przedsiębiorstwo Flennor jest bowiem mocno wyspecjalizowane. Koncentracja na doskonaleniu niewielu kategorii produktowych sprawiła, żę części Flennor są dzisiaj bliskie perfekcji. W fabrykach producenta powstają rozmaite części układu rozrządu. Obok pasków rozrządu, produkowane są również rolki, napinacze, a także wszelkie zawory i śruby niezbędne w tym układzie. Wysoko cenione są także pompy wody Flennor. Wymienione produkty zdecydowanie stanowią główną oś produkcji. Niemniej jednak w ofercie pojawiają również części z innych kategorii, w tym między innymi świece żarowe, łożyska kół, przewody paliwowe oraz pióra wycieraczek.
Marka Flennor od początku istnienia była związana z Niemcami. Do dzisiaj to w tym kraju znajduje się główna siedziba firmy, jej biura, najważniejsza fabryka oraz centrum dystrybucyjne. Jednak przedsiębiorstwo stało się podmiotem działającymi w skali światowej. Produkcja odbywa się również w Czechach i Chinach, a centra dystrybucyjne są zlokalizowane w licznych krajach europejskich, w Azji oraz Ameryce Północnej.